Televízie v stredu uviedli na obrazovky ďalšie novinky zo svojej jesennej programovej štruktúry. Televízia Joj priniesla nový kriminálny seriál Prokurátorka, Markíza odštartovala ďalšiu sériu Na nože a novinku Jama levova. RTVS konkurovala detektívnym filmom z francúzskeho cyklu. Vraždy v…
Čítajte aj Jojka a jej nový seriál Prokurátorka: Temný, znepokojujúci, ale o to lepší pohľad do zákulisia spravodlivostiNajviac divákov bolo zvedavých na nový kriminálny seriál Prokurátorka v hlavných úlohách so Zuzanou Mauréry a Lukášom Vaculíkom, ktorý vznikol podľa námetu prokurátora Jána Šantu. TV Joj odštartovala večer dvomi časťami za sebou. Prvá epizóda sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, keď si ju pozrelo 427-tisíc divákov v cieľovej skupine 12+. Pri druhej epizóde zotrvalo 340-tisíc divákov.
Televízia Markíza konkurovala svojím jarným hitom Na nože, ktorý sa vrátil v novej sérii s ďalšími ôsmimi premiérovými časťami. V konkurencii seriálovej novinky však ťahal za kratší koniec a prvýkrát kleslo pod tristo tisícovú hranicu, keď si ho pozrelo 286-tisíc divákov. Detektívku Vraždy v Biarritzi si na Jednotke RTVS pozrelo 208-tisíc divákov.
Čítajte rozhovor Šéfkuchár Novák zo šou Na nože: Nájdem chybu, zareagujem a reštaurácia dostane "karate", ktoré potrebuje, aby sa nakoplaTesnejšie pri sebe boli hlavné večerné programy komerčných televízií v obchodnej cieľovej skupine 12–54. Prokurátorka si s prvou časťou pripísala sledovanosť 6,3 % a podiel na trhu 23,4 %, Na nože zaznamenalo sledovanosť 6,1 % a podiel na trhu 23,6 %.
V druhom programovou okne na Markíze doplnila Na nože nová reality šou Jama levova podľa zahraničného formátu Dragon’s Den. Jej sledovanosť však skončila podpriemerne, zvolilo si je menej ako 100-tisíc divákov v 12+, v cieľovej skupine 12–54 to znamenalo len 16 % podiel na trhu.
V podvečernom vysielaní si prvenstvo drží Mama na prenájom, ktorú si v stredu pozrelo 293-tisíc divákov, nasleduje Bez servítky s 218-tisíc divákmi a najmenej divákov má stále jesenná novinka RTVS Všade dobre, doma naj. V stredu si ju pozrelo 148-tisíc divákov. Opäť mal viac divákov predchádzajúci vedomostný kvíz Duel so 181-tisíc divákmi.
Čítajte aj Česká televízia kúpila od Jojky Ivetu. Je to taký slovenský Most!, hovorí scenárista KolečkoV trhových podieloch si prvenstvo udržala skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Krimi). V obchodnej cieľovej skupine 12–54 zaznamenala podiel na trhu 34,9 % celodenne a 32,5 % v prime time. Skupina JOJ (Joj, Plus, Wau, Jojko, Joj 24) dosiahla v tejto cieľovej skupine celodenný podiel na trhu 22,6 % a 26,1 % v prime time. RTVS (Jednotka, Dvojka, :24, Šport) si pripísala celodenný podiel 8,6 % a v prime time 9,9 %.
Zdroj údajov: PMT/KANTAR SLOVAKIA. Dáta sú uvedené v meraní LIVE (v čase vysielania) + VOSDAL (v deň vysielania) + HOSTIA.
- Cieľové skupiny: Obchodná cieľová skupina 12–54 zahŕňa divákov vo veku od 12 do 54 rokov, univerzálna cieľová skupina 12+ širšie publikum divákov starších než 12 rokov.
- Trhový podiel (share %) udáva podiel počtu divákov sledujúcich konkrétnu stanicu z celkového počtu divákov, ktorí sledujú televíziu na všetkých sledovaných staniciach v danom čase.
- Sledovanosť (rating %) udáva podiel divákov z populácie (zo všetkých obyvateľov Slovenska), ktorí v konkrétnom čase sledovali danú reláciu alebo stanicu.