
Možné je všetko je slovenskou adaptáciou pôvodne francúzskeho formátu, ktorý pod názvom Anything Goes distribuuje spoločnosť Banijay Rights. Lokálne verzie šou už vznikli v približne 30-tich krajinách po celom svete, napríklad aj v Taliansku, Holandsku, Izraeli, Nórsku, Turecku, Mexiku, Bulharsku či Portugalsku.

Zaujímavosťou je, že Markíza si chcela úspech šou poistiť a po dlhých rokoch, keď vysielala veľké šou počas nedele, to túto jeseň vyskúša v sobotu. Vyhne sa tak jojkárskemu Talentu, ktorý štartuje takisto začiatkom septembra a počas októbra sa pripojí tretia séria Pečie celé Slovensko na RTVS.
Prvá epizóda Možné je všetko! v cieľovej skupine 12 – 54 zvíťazila s ratingom 5,9% a trhovým podielom 23%. Konkurenčný film Bezva ženská na krku na Jojke zaostal s podielom na trhu iba 15,5% v rovnakej cieľovej skupine.

Sobotný večer plný znamenitej zábavy si v spoločnosti Markízy užilo 299-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala novinková šou dosah až na 502-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Hlavnou konkurenciou markizáckej šou je dlhoročná šou Záhady tela na RTVS. Napokon zaujala druhé miesto, avšak bol to tesný súboj. Záhady tela celkovo sledovalo 294-tisíc divákov. Záujmu divákov sa tešila aj talk-šou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 292-tisíc divákov pri trhovom podiele až 20,3% v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola lídrom v sledovanosti.