Komerčné televízie odštartovali jesennú sezónu už v utorok 22. augusta. Ako prvé na obrazovky vrátili svoje seriálové hity Dunaj, k vašim službám a Nemocnicu, ktorým budú opäť patriť utorkové a štvrtkové večery.
Ako sa úspešným seriálom darilo pri návrate na obrazovky? Na ktoré nové príbehy obľúbených hrdinov boli diváci viac zvedaví?
Suverénne víťazstvo si pripísal dobový seriál Dunaj, k vašim službám. Stal sa najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Pri obrazovkách Markízy bolo 429-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahol až 584-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Nemocnica na TV Joj značne zaostala, keď si ju zvolilo 313-tisíc divákov.
Prvenstvo zaznamenal Dunaj aj v obchodnej cieľovej skupine 12–54, kde dosiahol sledovanosť 6,8 % a trhový podiel 25,5 %. Obzvlášť si podmanil mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov (podiel 35,4 %) a divákov vo veľkých mestách 12–54 (podiel 36,1 %). Nemocnica na TV Joj dosiahla podiel na trhu 17,2 %.
Čítajte aj Markíza odtajnila plány o novej šou: Bude to niečo veľkolepé plné zvučných mienNeúspech Tomáša a Diany
V druhom programovom okne Dunaj doplnilo finále českej kriminálky Policie Modrava so Soňou Norisovou, Nemocnicu zase nové epizódy jarnej seriálovej novinky Tomáš a Diana.
Záverečnú epizódu Policie Modrava si pozrelo 241-tisíc divákov, premiérové časti sitkomu Tomáš a Diana sledovalo len 157-tisíc divákov. Nízky výkon zaznamenal sitkom aj v komerčnej cieľovej skupine, kde si pripísali podiel na trhu 12,1 %, kriminálka mala až 21,3 %.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA. Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zásah (Reach) je uvedený s podmienkou tri minúty a viac.