„Farma je jednoznačne najobľúbenejšou a najdlhšie vysielanou reality šou na slovenskom televíznom trhu. Veľmi si vážime neutíchajúcu divácku priazeň a opäť sme urobili všetko pre to, aby sme Farmu citlivo inovovali a priniesli ju diváčkam a divákom v tej najatraktívnejšej podobe, plnú emócií a zaujímavého diania,“ povedala Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza.
Čítajte aj Ktorý slovenský seriál je najlepší a najhorší? Dvojmesačné hlasovanie ovládla jedna televíziaTentokrát to na statku bude o „súboji generácií“, kedy o atraktívnu finančnú výhru zabojuje 15 farmárov, rozdelených do troch skupín podľa generácie. Máme proti sebe postavené tri skupiny po päť ľudí. Každá sa narodila v inom období.
Čítajte aj Nemocnica vstúpila do svojej najťažšej sezóny. Bojuje s únavou divákov a silnejúcou konkurenciouSkupina X je generácia ľudí, ktorá sa narodila pred rokom 89, skupina Y sú deti 90-tych rokov, ktoré si pamätajú na slobodu a to všetko pekné, čo prišlo s týmto obdobím a potom tu máme najnovšiu generáciu, skupinu Z, narodenú po roku 2000.
Čítajte aj V hre je rekordná pokuta: Vypomstí sa Markíze a Jojke snaha vypnúť české stanice na Slovensku?Práve Farma ukáže, ktorá generácia uspeje – či tí, ktorí sú najstarší a majú najviac skúseností, či stredná generácia, ktorá má najviac síl, pozná svet a nebojí sa alebo to bude mladá generácia, ktorá predpokladáme, že bude veľmi dobre zvládať náročnú hru, ktorú ma pre nich Alica pripravenú, ale je zároveň úplne iná od ostatných.
Čítajte aj Nový seriál ukáže slovenského premiéra na dôchodku: Kto sa v ňom nájde?Fanúšikovia obľúbenej šou sa znovu môžu tešiť na staronové prostredie Považského Inovca, nekompromisnú Alicu, nový typ farmárčenia spojený s množstvo noviniek a osviežené pravidlá. Opäť nebudú chýbať ani napínavé duely či jednotlivé epizódy, v ktorých sa bude striedať smiech, slzy, vtipné i dramatické situácie, a tak ako vždy budú plné nečakaných zvratov. Tohtoročná Farma ukáže život na statku, ktorý sa žil 100 rokov dozadu, vnímanými tými, ktorí majú dnes 40, ale zároveň aj očami dvadsiatnikov. Každý divák si tak počas niekoľkých mesiacov nájde svojho hrdinu.