
Nápad ich pobytu u nás vznikol počas svetovej výstavy Expo 2020 v Dubaji, kde sa stretli s vtedajší ministrom hospodárstva Richardom Sulíkom v slovenskom pavilóne, kde obdivovali vodíkové auto. Sulík ich pozval na Slovensko, aby ho vo svojej reality šou spropagovali. Geissenovci pozvanie prijali a strávili na Slovensku týždeň. Okrem Bratislavy videli aj Vysoké Tatry alebo Banskú Štiavnicu.
Nemeckí milionári, ale aj tvorcovia reality šou boli šokovaní obrovskou popularitou, ktorej sa Geissenovci tešili. Preto zmenili svoje pôvodné plány na napokon vzniklo omnoho viac materiálu, ktoré tvorcovia využili. Spočiatku sa hovorilo iba o jednej epizóde, neskôr o troch, nakoniec to bolo až päť epizód.

Paradoxom je, že šou Geissenovci – Ťažký život milionárov nemá v inej európskej krajine taký obrovský ohlas ako u nás.
Ešte pred nemeckou premiérou sa natískala otázka, či Jojka chňapne po týchto epizódach a pripraví špeciálne vysielanie, keďže v súčasnosti je o niekoľko sezón pozadu oproti Nemecku a kým sa to podarilo dobehnúť, trvalo by to niekoľko mesiacov. Zo silno promovanej návštevy by mohla poriadne vyťažiť a tešiť sa z nadpriemernej sledovanosti. „Aktuálna 21. séria reality šou Geissenovci bude najprv kompletne odvysielaná v Nemecku, o uvoľnení práv pre Slovensko budeme divákov informovať,“ uviedla pre Mediaklik Lucia Tuhelová, hovorkyňa JOJ Group približne pred mesiacom.

Teraz si situácia diametrálne odlišná! Epizódy s Geissenovcami na Slovensku sa dočkajú mimoriadneho televízneho eventu. „Môžeme potvrdiť informácie, pripravujeme do vysielania špeciál Geissenovci na Slovensku! Pôjde o najnovšie časti, ktoré boli nakrúcané na Slovensku. V Nemecku boli odvysielané len pred niekoľkými dňami a vy ich uvidíte už čoskoro na JOJke,“ píše sa v stanovisku televízie.

Odhadovaný majetok hlavy rodiny sa v súčasnosti odhaduje na približne 30 miliónov eur, čo im dáva dostatočný priestor na užívanie si nekonečného luxusu, cestovania, nákupov. Zadarmo nerobia ani vlastnú reality šou. Televízia RTL 2 takisto štedro prispieva do ich rodinného rozpočtu, aby byť dlhé roky súčasťou ich života. A to sa aj stalo. V Nemecku sa vysiela od roku 2011 a vzniklo viac ako 300 epizód.