
V cieľovej skupine 12 – 54 sa štvrtá epizóda Na nože, minulú stredu, stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, keď si pripísala doposiaľ rekordný rating 8% a rovnako aj najvyšší trhový podiel 28,4 %. Medzitýždenne si šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,7 percentuálneho bodu a trhový podiel jej stúpol o 2,8 percentuálneho bodu. Konkurenčný seriál Hranica v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 15,7% v cieľovej skupine 12 – 54.

Premiérovú epizódu o reštaurácii Na Trojici v Banskej Štiavnici si vychutnalo doposiaľ rekordných 370-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v porovnaní s predchádzajúcim týždňom tak získala na svoju stranu ďalších 24-tisíc divákov. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 548-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Rastúci trend sledovanosti si vypýtal zaslúženú odmenu. Televízia Markíza oficiálne potvrdila, na minulotýždňovom stretnutí s vybranými novinármi, prípravy druhej série, ktorá pôjde do vysielania už túto jeseň.
Podvečerný seriálový hit Mama na prenájom si v stredu v cieľovej skupine 12 – 54 pripísal rating na úrovni 6,5% a trhový podiel 24,9%. Epizódu si vychutnalo celkovo 386-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla až 486-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Mama na prenájom na diaľku porazila večerný seriál Hranica a stala sa tak za stredu divácky najúspešnejším seriálom na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách.
VIDEO: So šéfkuchárom Martinom Novákom zo šou Na nože o slovenskej gastrónomii, jej problémoch, o tom z čoho slovenská kuchyňa vychádza, na čom by mala stavať. Ako varí on sám, ako servíruje jedlo politikom a či si necháva kuchynské zážitky aj tetovať.