Diskontný obchod Action s cenovo dostupnými výrobkami otvoril len minulý týždeň svoju prvú predajňu na Slovensku, v nákupnom centre Danubia v Bratislave na Panónskej ulici. Hneď po otvorení sa obchod preplnil zákazníkmi, ktorí kupovali všetko od sladkostí až po panvice.
Pozrite sa, ako prebiehalo otvorenie prvej predajne na Slovensku:Druhá predajňa pribudne rekordne rýchlo a bude tiež v Bratislave, v nákupnom centre Shopping Palace na Zlatých pieskoch. Otvorenie je naplánované už na zajtra, štvrtok 9. marca. Ešte tento mesiac otvorí Action aj tretiu predajňu, tentokrát na strednom Slovensku.
„Action bude mať ku koncu marca na Slovensku tri obchody. Okrem nedávno otvorenej predajne v OC Danubia pôjde o jeden obchod na bratislavských Zlatých pieskoch, ktorý otvoríme 9. marca a jeden vo Zvolene, ktorý otvoríme koncom mesiaca,“ hovorí Petr Juliš, generálny riaditeľ Action v SR a ČR.
Čítajte aj Stane sa z papierových účteniek prežitok? Ďalší obchodný reťazec zavádza prevratnú novinkuV pláne je aj východ Slovenska
Aktuálne hľadá reťazec zamestnancov pre predajňu v Michalovciach, predtým hľadal zamestnancov do predajní v Trnave, Martine či Zvolene, kde otvorí predajňu do konca marca. Pracovné ponuky pre manažérov, predavačov aj brigádnikov uvádza na svojom webe alebo profesných portáloch.
„V najbližších mesiacoch budeme otvárať ďalšie predajne naprieč Slovenskom, avšak vzhľadom na prebiehajúce rokovania s majiteľmi obchodných priestorov nemôžeme uvádzať presné lokality a termíny,“ dodáva Juliš.
Holandský diskont patrí k najrýchlejšie expandujúcim obchodným reťazcom v Európe. V súčasnosti má už viac ako 2 200 predajní v 11 krajinách a stále pridáva ďalšie. Zákazníkom ponúka produkty každodennej potreby za mimoriadne nízke ceny. Stovky výrobkov majú cenu pod jedno euro, priemerná cena produktov nedosahuje ani dve eurá. „Nájdete u nás širokú ponuku viac ako 6 000 produktov, ktoré sú praktické, zábavné a inšpiratívne: od overalov po nealkoholické nápoje, od holiacich strojčekov po oblečenie. A 1500 z nich je s cenou pod 1 euro,“ uvádza reťazec.
Svoje produkty rozdeľuje do 14 kategórií ako bývanie, kuchyňa, záhrada, kancelárske a školské potreby, domácnosť, módu, potreby pre kutilov, hračky, hobby, športové potreby či domáce zvieratá. V ponuke má okrem vlastných značiek aj prémiové. Na slovenskom trhu mu konkurujú obchodné reťazce Kik, Pepco či Tedi.