
V tento sa k sporáku postavila divákmi zbožňovaná bývalá televízna hviezda. Bez servítky znova trhla svoje sezónne rekordy, čerešničkou na torte bolo aj víťazstvo Kabrheľovej. Relácia sa stala jednoznačne najsledovanejším programom celého piatku, pričom predbehla aj hlavné spravodajské relácie. Jojka môže byť spokojná, opätovné angažovanie Nory prinieslo svoje ovocie. Vo svojom podvečernom slote táto epizóda rozdrvila aj konkurenčný denný seriál na Markíze – Mama na prenájom.

Piatková „servítka“ v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla 7,8% sledovanosť s rekordným 31,1% podielom na trhu. V širšej cieľovke 12+ si siahla na pomyselnú 10% sledovanosť s 27,2% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo 459-tisíc divákov, pričom relácia mala dosah na 652-tisíc. Hlavný konkurent – Mama na prenájom – sa v tento deň musel zmieriť so 6,2% sledovanosťou a 24,5% trhovým podielom a 368-tisícovým publikom.

Nora Kabrheľová sa do Bez servítky vrátila, bezmála, po roku. Týždeň, kedy bola súčasťou súťažiacej pätice, sa zaradil na prvú priečku tohtoročnej sledovanosti šou s priemernými 459-tisíc divákmi pri obrazovkách. Absolútny rekord si pripísala piatková epizóda (25. marca 2022), kedy sa rozhodovalo, kto bude víťazom týždňa. Či si výhru odnesie Nora Kabrheľová, sledovalo až 484-tisíc divákov a Jojka mala 28 percentný trhový podiel v univerzálnom publiku. Vtedy si hlavnú výhru nevybojovala, čo v roku 2023 napravila.

Jej otvorenosť a povestné hlášky, ale aj neprehliadnuteľná záľuba v okázalosti ju vystrelila medzi celebrity už v šou Mojsejovci, ktorú vysielala Markíza v roku 2005. Neskôr sa objavovala aj v iných reláciách. Televízia Joj ju obsadila napríklad do šou Kapor na torte (2010) alebo do VIP Nákupných maniačok (2013). Aktívna je aj na sociálnych sieťach. Na Istagrame jej oficiálny profil sleduje 104-tisíc ľudí a takmer 16-tisíc fanúšikov má jej pes Šarika.