Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Nora znova všetko prevalcovala: Jej účasť v kulinárskej šou Jojky trhla rekordy

Bez servítky počas minulotýždňového piatku sa stalo najsledovanejším programom na Slovensku. Dôvod? Varila Nora Kabrheľová.

03.03.2023 06:00
bez servítky, nora kabrheľová, Foto:
Nora Kabrheľová bola zlatým klincom celého týždňa v Bez servítky.
debata
markíza, tv markíza, logo, Čítajte aj Markíza sa bude čoskoro rozširovať: Diváci dostanú novú slovenskú televíziu!

V tento sa k sporáku postavila divákmi zbožňovaná bývalá televízna hviezda. Bez servítky znova trhla svoje sezónne rekordy, čerešničkou na torte bolo aj víťazstvo Kabrheľovej. Relácia sa stala jednoznačne najsledovanejším programom celého piatku, pričom predbehla aj hlavné spravodajské relácie. Jojka môže byť spokojná, opätovné angažovanie Nory prinieslo svoje ovocie. Vo svojom podvečernom slote táto epizóda rozdrvila aj konkurenčný denný seriál na Markíze – Mama na prenájom.

tomáš tarr, ruža pre nevestu, Čítajte rozhovor Štartuje Ruža pre nevestu: Ponuka ma šokovala, tú pravú som v zahraničí nenašiel, hovorí nový televízny ženích

Piatková „servítka“ v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla 7,8% sledovanosť s rekordným 31,1% podielom na trhu. V širšej cieľovke 12+ si siahla na pomyselnú 10% sledovanosť s 27,2% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo 459-tisíc divákov, pričom relácia mala dosah na 652-tisíc. Hlavný konkurent – Mama na prenájom – sa v tento deň musel zmieriť so 6,2% sledovanosťou a 24,5% trhovým podielom a 368-tisícovým publikom.

Nora Kabrheľová v šou Bez servítky! Fotogaléria - 6 fotiek Všetky fotky
Nora Kabrheľová je zlatým klincom celého týždňa...
sex life, sex/life, Čítajte aj Seriálový marec: Absolútne najlepší začiatok jari, aký si dokážete predstaviť!

Nora Kabrheľová sa do Bez servítky vrátila, bezmála, po roku. Týždeň, kedy bola súčasťou súťažiacej pätice, sa zaradil na prvú priečku tohtoročnej sledovanosti šou s priemernými 459-tisíc divákmi pri obrazovkách. Absolútny rekord si pripísala piatková epizóda (25. marca 2022), kedy sa rozhodovalo, kto bude víťazom týždňa. Či si výhru odnesie Nora Kabrheľová, sledovalo až 484-tisíc divákov a Jojka mala 28 percentný trhový podiel v univerzálnom publiku. Vtedy si hlavnú výhru nevybojovala, čo v roku 2023 napravila.

televízia, televízor, divák, hnev, obývačka, Čítajte aj Ďalší operátor hlási zmeny v televíznej ponuke: Tieto programy končia, toto je náhrada...

Jej otvorenosť a povestné hlášky, ale aj neprehliadnuteľná záľuba v okázalosti ju vystrelila medzi celebrity už v šou Mojsejovci, ktorú vysielala Markíza v roku 2005. Neskôr sa objavovala aj v iných reláciách. Televízia Joj ju obsadila napríklad do šou Kapor na torte (2010) alebo do VIP Nákupných maniačok (2013). Aktívna je aj na sociálnych sieťach. Na Istagrame jej oficiálny profil sleduje 104-tisíc ľudí a takmer 16-tisíc fanúšikov má jej pes Šarika.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #nora mojsejová #TV JOJ #Bez servítky