Volebné štúdiá českých televíznych staníc v sobotu sledovali stovky tisíc divákov. Na Českej televízii sledovanosť dosiahla v priemere 921-tisíc ľudí, na Nove 305-tisíc ľudí a na Prime v čase finálneho potvrdenia víťaza 287-tisíc ľudí. Aspoň na chvíľu si volebné spravodajstvo pustili milióny divákov.
Čítajte rozhovor Programový riaditeľ Jojky: Pri Ivete sme so zatajeným dychom čakali na reakcie, teraz je v hre pokračovanieNajvyššiu sledovanosť malo volebné štúdio na stanici ČT24. „Volebné štúdio od sčítania výsledkov do štartu Udalostí si pustilo vyše 2,3 milióna divákov, celé päťhodinové vysielanie sledovalo priemerne 921-tisíc divákov, teda tretina ľudí pri obrazovkách. Najsledovanejším bolo vystúpenie novozvoleného prezidenta vo volebnom štábe, ktoré videlo 1,25 milióna ľudí, teda vyše 41 percent publika pri televíziách,“ oznámila hovorkyňa Českej televízie Karolína Blinková.
Hlavnú spravodajskú reláciu Českej televízie Udalosti videlo 1,2 milióna divákov, podiel na publiku dosiahol 35,7 percenta. Večerný rozhovor s novozvoleným prezidentom Petrom Pavlom sledovalo 1,1 milióna ľudí.
Čítajte viac Politická kampaň nemá žiadne pravidlá. Je utópiou, aby bola etická, hovoria reklamní odborníciSobotňajšie kontinuálne vysielanie výsledkov prezidentských volieb na Nove si aspoň na tri minúty pustilo 1,4 milióna divákov. Celý volebný blok sledovalo v priemere 305-tisíc divákov, uviedla hovorkyňa Novy Barbora Dlabáčková. „Vysielanie výsledkov mohli diváci nájsť aj na našich online kanáloch TN Live a prenos TV Nova on-line, kde zaznamenalo 50-tisíc zhliadnutí,“ doplnila.
Živé kontinuálne volebné vysielanie divákom ponúkla aj stanica CNN Prima News. „V priebehu celej soboty si aspoň na tri minúty pustilo stanicu CNN Prima NEWS 1,36 milióna divákov starších ako pätnásť rokov,“ oznámila hovorkyňa Primy Gabriela Semová. V čase finálneho potvrdenia víťaza volieb stanicu sledovalo 287-tisíc divákov a podiel na sledovanosti u publika staršieho ako 15 rokov dosiahol 9,5 percenta. Najsledovanejšie minúty volebného vysielania prilákali 331-tisíc divákov.
Čítajte aj Kampaň Babiša prekračuje všetky hranice, tvrdia reklamní profesionáli. Jej tvorcu vylúčili zo svojich radov