Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Súboj ťažiskových šou: Markíza zostala zaskočená, sledovanosť ju poriadne prekvapila

Televízie Markíza a JOJ odštartovali svoje veľké jesenné šou.

05.09.2022 11:00
Česko Slovensko má talent, Tvoja tvár znie... Foto:
debata (1)
Druhá šanca Čítajte aj Takto vyzerá poriadna sledovanosť! Druhá šanca je najúspešnejší seriál začiatku jesene

Televízie Markíza a JOJ odštartovali prvý septembrový víkend svoje jesenné veľké šou. Televízia JOJ uviedla už desiatu sériu talentovej šou Česko Slovensko má talent a Markíza siedmu sezónu svojej celebritnej šou Tvoja tvár znie povedome.

druhá šanca, Čítajte aj Dočkali ste sa nových častí! Najväčší seriálový hit Markízy posledných rokov sa vracia

Prvý zostrih z kastingov Talentu uviedla Jojka v sobotu 3. septembra a netradične druhú epizódu nasadila aj v nedeľu do konkurencie Tvojej tváre, ktorú štartovala Markíza. A tento ťah jej vyšiel. Nedeľná epizóda pritiahla k obrazovkám Jojky viac divákov ako sobotná a porazila Tvoju tvár v obidvoch hlavných cieľových skupinách.

V sobotu bolo na Česko Slovensko má talent zvedavých 303-tisíc divákov, no v nedeľu ich bolo o tretinu viac, 399-tisíc, a to napriek konkurencii Tvojej tváre. Na porovnanie, pred rokom Talent štartoval s 368-tisíc divákmi.

V komerčnej skupine 12 až 54 divákov si Talent v sobotu pripísal sledovanosť rovných 5 % a podiel na trhu 17,5 %, čo mu stačilo na to, aby sa v tejto cieľovej skupine stal najsledovanejším programom dňa. V nedeľu sa už rating Talentu vyšplhal na 7 % pri trhovom podiele 21,9 %. Umiestnil sa na druhom mieste v celkovom rebríčku, prvá priečka patrila Počasiu televízie Markíza.

Farma XIV Čítajte aj Toto je nová Farma. Súťažiaci sa nasťahovali na nové miesto mimo civilizácie

Nedeľným prekvapením bol nízky záujem divákov o Tvoju tvár. Na nové celebritné výkony bolo zvedavých len 318-tisíc divákov v univerzálnom publiku. Predošlá série Tvojej tváre pritom štartovala na jar minulého roka s až 563-tisíc divákmi. Viac divákov mala aj na jeseň SuperStar, ktorú Markíza kvôli očkovacej lotérii presunula netradične na piatky, no napriek tomu si úvodné hľadanie novej speváckej hviezdy nenechalo ujsť 386-tisíc divákov.

Tvojej tvári sa nedarilo ani v komerčnom publiku, kde si pripísala sledovanosť 5,8 % a podiel na trhu 20,1 %. Predchádzajúca séria si pri štarte pritom pripísala mimoriadne vysokú sledovanosť 11,1 % a tiež trhový podiel 31,6 %, rovnako už spomenutá SuperStar bola pri štarte najsledovanejším programom dňa a pripísala rating 7,2 % a trhový podiel 24,8 % v tejto cieľovej skupine.

Zdroj: PMT/KANTAR SLOVAKIA, dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA.

© Autorské práva vyhradené

1 debata chyba
Viac na túto tému: #Česko Slovensko má talent #Tvoja tvár znie povedome #sledovanosť TV