Markíza zažíva ťažké časy, ďalšia veľká licencovaná šou sa v jej vysielaní nekompromisne prepadla v diváckej priazni. V porovnaní s Lego Masters vyzerá Survivor ako hit. Jedinou útechou pre stanicu môže byť fakt, že súťaž s kultovou stavebnicou má iba štyri epizódy, kým Survivor (ne)robil spoločnosť divákom niekoľko mesiacov.
Čítajte aj Vyhrotené vraždenie zabralo! Netflix potvrdil druhú sériu pre kórejský megahitV nedeľu sa druhá epizóda prepadla do reálneho diváckeho pekla. Kým v nedeľnom prime-time ostatné mesiace hviezdila Let's Dance, teraz Markíza zažíva katastrofálne výsledky. „Výkon“ druhého vydania Lego Masters v cieľovke 12 – 54 bola na úrovni iba 2,3% sledovanosti s trhovým podielom 8,1%. Pri obrazovkách sedelo 94-tisíc divákov.
Čítajte aj Veľký deň pre televízne Slovensko: Svoje pôsobenie začína u nás svetový streamovací gigantUž oproti prvej časti, ktorá jasne ukázala, že táto šou na Slovensku bude prepadák, odišlo od šou takmer 70-tisíc divákov. Prvú časť sledovalo v komerčnej cieľovke 12 – 54 3,6% rating s trhovým podielom 11,5%. Pri obrazovkách sedelo iba 161-tisíc divákov.
Lego Masters je formát, ktorý vytvorili spoločnosti Tuesday’s Child Television a The LEGO Group, debutoval v auguste 2017 vo Veľkej Británii. Odvtedy ho s obrovským úspechom adaptovalo už 16 vysielateľov naprieč Európou, USA, Austráliou aj Áziou, pričom táto česko-slovenská verzia je 17-tou v poradí. Formát aj jednotlivé jeho adaptácie celosvetovo distribuuje spoločnosť Banijay Rights.
Čítajte aj Pokračovanie Jokera je potvrdené! Do dvojky prizvali aj Lady Gaga a má to byť muzikálJej cieľom je nájsť toho najtalentovanejšieho amatérskeho staviteľa LEGO na Slovensku a v Česku. Víťaz získa nielen finančnú odmenu 20-tisíc eur, ale aj neuveriteľné skúsenosti a intenzívny zážitok.