Markíza zažíva ťažké časy, ďalšia veľká licencovaná šou sa v jej vysielaní nekompromisne prepadla v diváckej priazni. V porovnaní s Lego Masters vyzerá Survivor ako hit. Jedinou útechou pre stanicu môže byť fakt, že súťaž s kultovou stavebnicou má iba štyri epizódy, kým Survivor (ne)robil spoločnosť divákom niekoľko mesiacov.

V nedeľu sa druhá epizóda prepadla do reálneho diváckeho pekla. Kým v nedeľnom prime-time ostatné mesiace hviezdila Let's Dance, teraz Markíza zažíva katastrofálne výsledky. „Výkon“ druhého vydania Lego Masters v cieľovke 12 – 54 bola na úrovni iba 2,3% sledovanosti s trhovým podielom 8,1%. Pri obrazovkách sedelo 94-tisíc divákov.

Už oproti prvej časti, ktorá jasne ukázala, že táto šou na Slovensku bude prepadák, odišlo od šou takmer 70-tisíc divákov. Prvú časť sledovalo v komerčnej cieľovke 12 – 54 3,6% rating s trhovým podielom 11,5%. Pri obrazovkách sedelo iba 161-tisíc divákov.
Lego Masters je formát, ktorý vytvorili spoločnosti Tuesday’s Child Television a The LEGO Group, debutoval v auguste 2017 vo Veľkej Británii. Odvtedy ho s obrovským úspechom adaptovalo už 16 vysielateľov naprieč Európou, USA, Austráliou aj Áziou, pričom táto česko-slovenská verzia je 17-tou v poradí. Formát aj jednotlivé jeho adaptácie celosvetovo distribuuje spoločnosť Banijay Rights.

Jej cieľom je nájsť toho najtalentovanejšieho amatérskeho staviteľa LEGO na Slovensku a v Česku. Víťaz získa nielen finančnú odmenu 20-tisíc eur, ale aj neuveriteľné skúsenosti a intenzívny zážitok.