Žrebovanie očkovacej prémie Byť zdravý je výhra sleduje v novom sobotnom vysielacom čase čoraz viac divákov. Uplynulú sobotu si reláciu pozrelo až 663-tisíc divákov pri trhovom podiele 29,2% v cieľovej skupine 12+ a stala sa tak opäť najsledovanejším programom dňa. Žrebovanie očkovacej prémie si udržiava pozíciu lídra a medzitýždenne zaznamenalo opäť divácky nárast. V silnej konkurencii sobotného hlavného večerného vysielacieho času je lídrom sledovanosti aj v komerčnej cieľovej skupine 12 – 54 s trhovým podielom až 24,7 . Množstvo divákov ju opäť sledovalo aj na webe, kde dosiahla 41 039 pozretí.
Čítajte aj Bomba! Vzniká prvý slovenský seriál pre streamovací gigant, ktorý smeruje aj k námV sobotu lákala Jednotka divákov po žrebovaní očkovacej prémie novou epizódou satirického seriálu Pumpa. Epizódu, v ktorej sa ako hosť predstavil aj minister financií SR Igor Matovič, si nenechalo ujsť až 280.000 divákov pri trhovom podiele 14 %. Pumpa výrazne poskočila nahor, ostatné týždne sa seriál pohybuje pod hranicou 200-tisíc divákov. Talkšou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo 225.000 divákov pri trhovom podiele rovnako 14 % v cieľovej skupine 12+.
V piatok večer prilákala k obrazovkám Jednotky obľúbená šou Milujem Slovensko až 350.000 divákov pri trhovom podiele 17,1 % v univerzálnej cieľovej skupine. Premiérovú epizódu Trochu inak s Adelou si na Dvojke pozrelo 87.000 divákov pri trhovom podiele 5,1 % v cieľovej skupine 12+.