Seriál Dunaj, k vašim službám si pripísal ďalší rekord. V utorok 19. septembra 2023 si ho v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ vychutnalo takmer pol milióna divákov, čo je absolútne najvyšší počet od jeho januárového štartu. Zároveň sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal celkovo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Čítajte aj Nával nových postáv do obľúbeného lekárskeho seriálu nekončí: Jojka opäť prekvapuje!Deviata premiérová epizóda 3. série Dunaja vysielaná minulý utorok v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla rating 7,5% a nadpriemerný podiel na trhu 24,8%. Nemocnica na Jojke uhrala podiel na trhu na úrovni 17,3% v rovnakej cieľovej skupine.
Čítajte aj Tesco rozširuje obľúbenú službu pre ďalších zákazníkov. Dostupná bude v nových lokalitáchDunaj v utorok obzvlášť oslovil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 49,7%. Rodinná sága pritiahla k obrazovkám absolútne rekordných 497-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania zasiahla dokonca až 591-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Čítajte aj Koniec trápenia pre RTVS. Voda spieva dospela do finále, stala sa prvým jesenným prepadákomRastúci trend zaznamenal tiež podvečerná Mama na prenájom, ktorá si v utorok pripísala rating 4,9% a nadpriemerný trhový podiel 25,6 % v cieľovej skupine 12 – 54. Taktiež sa mu mimoriadne dobre darilo medzi mladými diváčkami vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 65,2%.
Spomínanú epizódu si pozrelo 350-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 489-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).