
Vo štvrtok 16. marca 2023 dosiahol Dunaj k vašim službám v cieľovej skupine 12 – 54 rekordne vysoký výkon a zároveň obsadil prvé miesto v rebríčku sledovanosti v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Dvadsiata premiérová epizóda Dunaja v tejto komerčnej cieľovej skupine zvíťazila s rekordným ratingom 8,1% a doposiaľ najvyšším trhovým podielom 26,1%. Konkurenčný seriál Nemocnica na Jojke v rovnakej cieľovej skupine zaostal s podielom na trhu iba 17,6% a 5,7% sledovanosťou.

Rodinná sága obzvlášť zabodovala v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov (share 38,3%). Celkovo Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám 440-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania zasiahol až 603-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine Dunaj porazil konkurenčný seriál Nemocnica a stal sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Nemocnicu sledovalo 407-tisíc divákov. Potvrdzuje tak postupný úbytok v širšej cieľovej skupine, v ktorej dlhodobo bodovala viac ako dva roky.

Nemocnicu v komerčnej cieľovke predbehol aj podvečerný seriál Mama na prenájom, ktorý si vo štvrtok pripísal víťazný rating 6,0 % a trhový podiel 24,9 %