Keďže komerčné stanice sa tento rok ponáhľali so štartom sezóny, tak premiérový program vysunuli na posledný augustový týždeň, čo sa im príliš nevyplatilo a stretli sa s vlažnými výsledkami. Zabehnuté seriály naprieč spektrom stratili viac ako 100-tisíc divákov. Dôvod bol jasný, koniec prázdnin Slováci ešte trávili inak. Do obývačiek sa začali vracať, logicky, až minulý týždeň, keď sa začal školský rok. Prvé náznaky návratu k štandardným číslam sú tu.
Čítajte aj Markíza má problém. Jej veľká šou prišla o 200-tisíc divákovPolepšil si utorkový Pán profesor, keď v cieľovej skupine 12 – 54 s druhou premiérovou epizódou 4. série sa opäť stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V tejto skupine si Pán profesor pripísal výborný rating 8% a trhový podiel 26,2%. V porovnaní so štartom 4. série si polepšil z hľadiska ratingu o 0,2 percentuálneho bodu a v rámci trhového podielu až o 2 percentuálne body. Nemocnica na Jojke zaznamenal v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 20,5% a seriál Ordinácia s výhľadom na more na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 6,9%.
Čítajte aj Seriálový september na HBO Max: Návrat mrazivého megahitu, aj pokračovanie Rodu drakaCelkovo táto časť pritiahla k obrazovkám celkovo 334-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom mal dosah až na 474-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Nemocnica však poráža Pána profesora v širšom publiku, kde na ňu markizácky seriál nestačí. Utorkovú epizódu sledovalo už 419-tisíc divákov a lekárska dráma Jojky takisto potvrdzuje nárast publika. V cieľovke 12+ štvrtá premiérová epizóda Nemocnice sezóny mala dosah až na 573-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Seriál dosiahol minulý utorok dosiaľ najlepšiu jesennú sledovanosť, až 9,1% a 22,6% podiel na trhu. Konkurenčný seriál Pán Profesor zaznamenal na Markíze len 17,8% podiel.
Čítajte aj September na Disney+: Obrovská nálož premiérového obsahu! Budete nadšení!Farma tradične boduje v druhom večernom slote
Darí sa aj 14. sérii Farmy. V cieľovej skupine 12 – 54 bola aj minulý utorok jednotkou na trhu s ratingom 4,6% a trhovým podielom 25,8%. Reality šou Láska na chate na Jojke v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel iba 11% a so šou Spackané plastické operácie ešte nižší podiel na trhu 8,5%.
Druhá epizóda novej série celkovo prilákala 265-tisíc divákov, pričom dosah mala Farma až na 427-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).