Televízia JOJ toto leto vyskúšala na divákov experiment s vysielaním viacerých premiérových titulov, medzi nimi je aj pôvodná tvorba. Okrem Hranice vysielanej v pondelok, pribudla v utorok aj Šťastná rybka. Seriál o zomknutej rodine, kde sa nič neutají. Lenže teraz jedno veľké tajomstvo sa musí ututlať, kým manželka neporodí. Z manžela sa stal milionár! Čo spraví s desiatimi miliónmi? Aj tretia epizóda Šťastnej rybky minulý utorok zaujala.
Čítajte aj Veľké pátranie je tu znova! Hľadá sa najhorší slovenský seriál uplynulej sezónyNo treba poznamenať, že výkon letnej novinky oproti premiére postupne stráca divákov, Rozdiel medzi prvou a treťou časťou je 65-tisíc divákov.
Čítajte aj Seriálový júl: Bodka za Stranger Things, novinka od Netflixu a nová verzia kultového hituTretia časť seriálu Šťastná rybka sa minulý utorok stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Zabodovala so sledovanosťou 6,2% a podielom 16,8% v cieľovej skupine 12+. Šťastná rybka zasiahla až 425-tisíc divákov (AvRch), pričom ju sledovalo 286-tisíc divákov. Diváci si seriál obľúbili, svedčí o tom fakt, že vyhral v takmer všetkých cieľových skupinách.
Čítajte aj Je toto splnený seriálový sen? Disney+ vytasilo svoj tohtoročný megahit na divákovSpomedzi všetkých cieľových skupín pripísali seriálu najvyššiu 8,2% sledovanosť ženy vo veku 45 – 54 rokov, ale aj mladí muži vo 12 – 14 rokov (sledovanosť 7,5%), treticu naj uzatvárajú muži vo veku 45 – 54 rokov (sledovanosť 6,6 %).
Táto epizóda Šťastnej rybky zabodovala aj v komerčnej cieľovke 12 – 54 so 4,7% sledovanosťou a 17,3% podielom na trhu. Predbehla aj markizáckeho Utajeného šéfa, ten získal 3,7% sledovanosť 13% na trhu.
Úvodnú epizódu seriálu Šťastná rybka si pred týždňom nenechalo ujsť až 351-tisíc divákov, pričom dosah mala až na 546-tisíc divákov (AvRch v cieľovke 12+).