Televízia JOJ toto leto vyskúšala na divákov experiment s vysielaním viacerých premiérových titulov, medzi nimi je aj pôvodná tvorba. Okrem Hranice vysielanej v pondelok, pribudla v utorok aj Šťastná rybka. Seriál o zomknutej rodine, kde sa nič neutají. Lenže teraz jedno veľké tajomstvo sa musí ututlať, kým manželka neporodí. Z manžela sa stal milionár! Čo spraví s desiatimi miliónmi? Aj tretia epizóda Šťastnej rybky minulý utorok zaujala.

No treba poznamenať, že výkon letnej novinky oproti premiére postupne stráca divákov, Rozdiel medzi prvou a treťou časťou je 65-tisíc divákov.

Tretia časť seriálu Šťastná rybka sa minulý utorok stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Zabodovala so sledovanosťou 6,2% a podielom 16,8% v cieľovej skupine 12+. Šťastná rybka zasiahla až 425-tisíc divákov (AvRch), pričom ju sledovalo 286-tisíc divákov. Diváci si seriál obľúbili, svedčí o tom fakt, že vyhral v takmer všetkých cieľových skupinách.

Spomedzi všetkých cieľových skupín pripísali seriálu najvyššiu 8,2% sledovanosť ženy vo veku 45 – 54 rokov, ale aj mladí muži vo 12 – 14 rokov (sledovanosť 7,5%), treticu naj uzatvárajú muži vo veku 45 – 54 rokov (sledovanosť 6,6 %).
Táto epizóda Šťastnej rybky zabodovala aj v komerčnej cieľovke 12 – 54 so 4,7% sledovanosťou a 17,3% podielom na trhu. Predbehla aj markizáckeho Utajeného šéfa, ten získal 3,7% sledovanosť 13% na trhu.
Úvodnú epizódu seriálu Šťastná rybka si pred týždňom nenechalo ujsť až 351-tisíc divákov, pričom dosah mala až na 546-tisíc divákov (AvRch v cieľovke 12+).