Televízia Markíza v stredu 9. marca 2022 odštartovala už svoju tretiu tohtoročnú seriálovú novinku. Rodinný seriál s komediálnymi prvkami Svätý Max sa stal v oboch hlavných cieľových skupinách suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla prvá epizóda nového seriálu Svätý Max výborný rating 8,2% a trhový podiel 23,3%. Hranica na Jojke v rovnakej cieľovej skupine získala 16,5 % podiel na trhu.

Netradičná zápletka o drobnom kriminálnikovi, ktorý sa zhodou náhod ocitne v kňazskej sutane a stane sa falošným farárom v malom mestečku Kralovany, pritiahla k obrazovkám celkovo 411-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania mala dosah až na 650-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca zábavná šou Dobre vedieť!, ktorá si v cieľovej skupine 12 – 54 pripísala rating 4,2% a trhový podiel 18,2%.

Najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 12 – 54 sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá zaznamenala skvelý rating 8,5% a trhový podiel 24,6%. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si na Markíze pozrelo rovných 500-tisíc divákov, pričom v čase vysielania večerné spravodajstvo zasiahlo až 780-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).