Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Druhá šanca po rekorde klesla. Na vrchole diváckej priazne je spravodajstvo

Aj napriek poklesu divákov sa nová lekárska dráma teší nadpriemernému záujmu a je to top úspech Markízy za ostatné obdobie.

07.03.2022 07:00
druhá šanca, Foto:
Druhá šanca rekord v sledovanosti nezopakovala.
debata (1)

Najsledovanejším nespravodajským programom minulého pondelka sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal seriál Druhá šanca. Dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v cieľovej skupine 12 – 54 skvelý rating 10,5% a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,3%. Seriál Hranica zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 16% a film Banklady na Jednotke RTVS podiel na trhu 4,6 %.

svadba na prvý pohľad, Čítajte aj Šok pre Markízu: Niekdajší svadobný hit udupala Jojka, Bez servítky s novým rekordom

Minulotýždňová epizóda prilákala k obrazovkám skvelých 573-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V čase vysielania zasiahol až 709-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Pred dvoma týždňami Druhá šanca trhla svoj absolútny rekord, keď ju sledovalo 641-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho nešportového a nespravodajského programu od začiatku tohto roka. Pred týždňom tento výkon seriál nevedelo zopakovať a prišiel o 68-tisíc divákov.

batman, the batman, Čítajte aj Temný, bezútešný, znepokojivý a najmä originálny! Nový Batman je odsúdený na úspech

Podvečer sa tradične darí Jojke a jej šou Bez servítky, ktorá už stabilne dominuje v oboch cieľových skupinách. V cieľovke 12 – 54 uhrala najnovšia časť 6,9% sledovanosť s trhovým podielom 23,9%, v tejto rovnakej cieľovej skupine Bez servítky prilákalo 208-tísíc divákov. Oteckovia v tom istom čase prilákali k obrazovkám 186-tisíc divákov. Získali 6,2% sledovanosť s trhovým podielom 20,6%.

bridgerton, Čítajte aj Seriálový marec: Vracajú sa hity ako Bridgerton alebo Picard. A to nie je všetko!

V čase prebiehajúcej ruskej vojenskej invázie na Ukrajine rastie divácky záujem o aktuálne informácie. Obrovskej pozornosti sa tešia Televízne noviny. V strategickej cieľovej skupine 12 – 54 išlo v pondelok 28. februára 2022 o celkovo najsledovanejší program dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Duna Chalamet Čítajte rozhovor Vieme, čím odštartuje HBO Max na Slovensku! Valia sa sem filmové hity...

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahli pondelkové Televízne noviny druhý najvyšší tohtoročný rating 10,8% a rovnako aj druhý najlepší tohtoročný trhový podiel 29,8%. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze nenechalo ujsť 619-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom dosah mal až na 955-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

© Autorské práva vyhradené

1 debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #vojna na Ukrajine #seriál Druhá šanca