Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Šok pre Markízu: Niekdajší svadobný hit udupala Jojka, Bez servítky s novým rekordom

Divácke preferencie sú nevyspytateľné. A komerčné stanice sú neraz prekvapené z výsledkov.

05.03.2022 07:00
svadba na prvý pohľad, Foto:
Nepríjemné prekvapenie pre Markízu. Štart tretej série Svadby na prvý pohľad jej nevyšiel.
debata (2)
batman, the batman, Čítajte aj Temný, bezútešný, znepokojivý a najmä originálny! Nový Batman je odsúdený na úspech

Dôkazom toho môže byť aj štart tretej série reality šou Svadba na prvý pohľad v utorok na Markíze. Kým minuloročná séria valcovala rebríčky sledovanosti a výkon sa hýbal okolo 9%, tento rok je všetko inak. Televízia sa celkom nelogicky rozhodla zmeniť slot, namiesto etablovaného piatku, kde padali rekordy, presunula reláciu na utorok. Teda proti jojkárskej Nemocnici, ktorá od jesene zdecimovala viaceré markizácke projekty. Nepoučená z minulosti teraz doplatila na vlastnú chybu.

Duna Chalamet Čítajte aj Vieme, čím odštartuje HBO Max na Slovensku! Valia sa sem filmové hity...

Zmena vysielacieho dňa je o to prekvapujúcejšia, keďže aktuálne sa v piatkovom slote vysiela nová séria Hornej Dolnej, ktorá naplno prepadáva a prináša televízie podpriemerné výsledky. Svadba na prvý pohľad sa mohla vrátiť do tohto svojho etablovaného slotu a pokúsiť sa zopakovať minuloročný úspech.

seriál ultimátum, ultimátum, ján koleník, Čítajte aj Toto je jarné seriálové prekvapenie Jojky! Prichádza dychberúca akčná miniséria

Prvá epizóda tretej série Svadby na prvý pohľad „získala“ v cieľovke 12 – 54 iba 6,2% sledovanosť s podpriemerným trhovým podielom na úrovni 17,7%. Pri obrazovkách sedelo iba 287-tisíc divákov. Nielenže išlo o najhorší štart tejto šou za ostatné roky, ale oproti druhej sérii sa výkon výrazne prepadol. Len pre porovnanie, priemerne druhú sériu sledovalo približne 440-tisíc divákov.

lets dance, Čítajte aj Jar na Markíze: Ďalšie zmeny vo vysielaní prinesú premiérový program

Nemocnica už tradične v utorok valcovala v oboch cieľových skupinách, celkovo prilákala až 566-tisíc divákov, čo predstavuje 12,2% sledovanosť a 25,9% podiel na trhu. V cieľovke 12 – 54 uhrala nadpriemernú 8,6% sledovanosť s trhovým podielom 23,7%.

Výrazne boduje podvečerná šou Bez servítky, ktorá má na konte vlastný rekord. Získala prvenstvo v strategickej komerčnej cieľovke 12 – 54 a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Šou Bez servítky v utorok dosiahla až 8,6% rating a 27,6% podiel na trhu.

© Autorské práva vyhradené

2 debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV JOJ #TV Markíza #Svadba na prvý pohľad #Bez servítky #seriál Nemocnica