Komerčné stanice si počas minulého pondelka nič nedarovali. Dobre si boli vedomé faktu, že budú bojovať o každého diváka a výrazne sa trieštila cieľová skupina. Markíza dokonca nezaradila žiaden reklamný brejk do prvej časti, aby jej diváci neodišli. Jojka vsunula jednu reklamu v čase, keď Druhá šanca končila, aby sa Hranica predĺžila a publikum vo veľkom prepínalo na Jojku. A to jej vyšlo.
Čítajte aj Ani raz ste sa nezasmiali? Tak to ste sledovali nový komediálny seriál na MarkízePrvá epizóda Hranice si v pondelok vyslúžila vynikajúcu, až 12,9% sledovanosť a 26,5 % podiel v rámci univerzálneho publika. Najsledovanejším programom dňa bol aj pre obchodne relevantnú cieľovú skupinu 12 – 54, pri ktorej dosiahol takisto najvyššiu, až 9,7% sledovanosť a trhový podiel 25,5%.
Pri diváčkach starších ako 12 rokov zaznamenal seriál až 13,5% sledovanosť, najpočetnejšou cieľovou skupinou seriálovej premiéry boli včera ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli excelentnú, až 17,5% sledovanosť a 32,5% podiel na trhu.
Čítajte aj Absolútny zásah do čierneho! Markíza ponúkla svoj najlepší seriálČerstvá seriálová novinka Jojky sledovalo 598-tisíc divákov, mala dosah až na 971-tisíc divákov. Druhá šanca na Markíze získala v cieľovke 12 – 54 až 9,4% sledovanosť s podielom 24,2%. Pri obrazovkách 529-tisíc divákov.