Minulý týždeň Jojka dopriala Nemocnici veľkorysý premiérový priestor, čo však rozhodne nebola náhoda. Novú sezónu štartuje aj konkurenčná Markíza a tak skorší štart novej drámy bol prešpekulovaný kalkul, ako vytvoriť v predstihu divácky návyk a neriskovať pád sledovanosti počas vyostrenej sezóny. Jojke sa tento krok naplno podaril.

Presne pred týždňom sa Nemocnica uviedla rovno s dvoma časťami a tie sa hneď zaradili medzi najúspešnejšie tituly tohto roka. V komerčnej cieľovke 12 – 54 dosiahla vysoko nadpriemerný rating na úrovni 8,6% s trhovým podielom až 24,9% a 27,5%. Ešte lepšie čísla dosiahli prvé dve časti v cieľovke 12+. Celkovo si Nemocnicu pustilo 566, respektíve 554-tisíc divákov.

Druhý deň vysielania bol opäť korunovaný skvelým výsledkom. Minulú stredu tretiu epizódu sledovalo v cieľovke 12+ až 539-tisíc divákov, čo predstavuje podiel na trhu 26,9%. V komerčnej cieľovke 12 – 54 si seriál udržal takisto vysoko nadpriemerné čísla, sledovanosť sa vyšplhala na 8,4% s trhovým podielom 25,1%.

Vo štvrtok, vďaka oslabenej Markíze, sa Nemocnica ešte viac nadýchla. Štvrtá epizóda sa stala najsledovanejším programom dňa z ponuky všetkých slovenských televízií, a to v komerčnej aj univerzálnej cieľovke 12+. Príbehy lekárov a ich pacientov z urgentu si získali divákov a seriál si vyslúžil opäť nadpriemernú 11,5% sledovanosť a 24,8% podiel na trhu, keď si ho nenechalo ujsť až 530-tisíc divákov, pričom dosah mal až na 654-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V obchodne relevantnej cieľovej skupine 12 – 54 sa počet divákov Nemocnice ešte zvýšil, zo všetkých troch dní mala najvyššiu sledovanosť práve minulý štvrtok (8,7% sledovanosť v komerčnej cieľovke 12 – 54).