Jojka to s premiérou Nemocnica poňala naozaj vážne a nedala svojim divákom na výber. Nový seriál zabral takmer celý pracovný týždeň. Minulý utorok sa vysielali rovno dve nové časti, ktoré naplno valcovali konkurenciu. Markíze nepomohla ani rýchla zmena programu a nasadenie rodinného filmu, aby aspoň oslabila nový seriál. Úvod do seriálu sledovalo v utorok večer 566, respektíve 554-tisíc divákov.

Naozajstná sila seriálu sa však ukáže až neskôr, keď opadne prvotná zvedavosť divákov. Nemocnica si ich však zachovala aj počas druhého dňa vo vysielaní, teda v stredu, keď Jojka ponúkla tretiu epizódu lekárskej drámy z urgentného príjmu. Oproti utorku stratila minimum divákov.

Tretiu epizódu sledovalo v cieľovke 12+ až 539-tisíc divákov, čo predstavuje podiel na trhu 26,9%. V komerčnej cieľovke 12 – 54 si seriál udržal takisto vysoko nadpriemerné čísla, sledovanosť sa vyšplhala na 8,4% s trhovým podielom 25,1%. Konkurenčná Markíza mala teda opäť smolu. Programovou zmenou zaradila do vysielania českú komédiu Štěstí je krásna věc, pričom sa spoliehala na fakt, že práve humorné filmy od našich západných susedov sú zárukou výhry. Teraz sa tak nestalo, hoci uhrala slušný výsledok na úrovni 6,7% sledovanosti s trhovým podielom 22,5%.