Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Telekom má novú kampaň. Vyzýva ľudí, aby sa obklopili tým, čo ich nekonečne baví

Kampaň predstavuje nové portfólio mobilných paušálov, ktoré posúvajú hranice nekonečna.

19.09.2023 06:00
Telekom, Nekonečné paušály Foto:
debata

Nekonečné paušály boli donedávna produktom vyššej cenovej kategórie, teda dostupné len pre určitú skupinu ľudí. Začiatkom septembra Telekom predstavil úplne nové portfólio mobilných paušálov, ktorým chce osloviť väčšie množstvo zákazníkov. Zjednodušená ponuka prináša šesť paušálov s väčšími objemami dát či rýchlosťami ako doposiaľ.

Peter Núñez Čítajte aj Bude zo známeho producenta mediálny magnát? Na Slovensku chce konzervatívnu televíziu po vzore Fox News, ktorú „preslávil“ Donald Trump

„Pri vymýšľaní spotu sme sa naplno ponorili do nekonečna a posúvania hraníc. A naša vlastná zvedavosť nás doviedla k tomu, ako by to asi vyzeralo, keby to nekonečno obsahu, ktoré sledujeme, prekročilo hranice mobilného telefónu a doslova nás obklopilo. Bohužiaľ, my si na takýto zážitok v skutočnom svete asi ešte počkáme, ale našich hrdinov sme to v spote nechali okúsiť. A bola to jazda!“ opisuje ideu kampane Jaroslav Vígh, kreatívny riaditeľ agentúry MUW Saatchi & Saatchi, ktorá novú kampaň pripravila.

Pozrite si, ako vyzerá nekonečno v podaní Telekomu:

„Nekonečné paušály prinášajú ľuďom nekonečné možnosti. Keď vás nič neobmedzuje, necháte sa doslova pohltiť obľúbeným obsahom, až máte pocit, že ste jeho súčasťou. Ten pocit sa ťažko opisuje, ale myslím, že náš nový spot ho vystihol výborne,“ hovorí Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie.

Hoci sú v spote využité aj 3D efekty, scéna s monopostom bola reálne natočená. „Od začiatku sme v spote chceli driftujúcu formulu, ale ani sami sme neverili, že sa nám ju podarí získať a reálne natočiť. Produkcia však nezaváhala a my sme zrazu sedeli uprostred noci v obrovskom sklade, kde pár metrov od nás driftovala formula,“ približuje natáčanie záverečnej scény senior copywriterka Zuzana Martiniaková.

žena, dôchodkyňa, mobil, práca Čítajte aj Mobilný operátor zvyšuje ceny za volania, SMS a dáta. Zákazníkom zároveň navýši denné balíky dát

O produkciu spotu sa postaral Hitchhiker Films spolu s režisérom Danom Dekanom. Za kamerou opäť stál Martin Chlpík. Kampaň dopĺňa aj kľúčový vizuál so symbolom nekonečna a v rôznych recutoch a formátoch sa objaví aj na sociálnych sieťach.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #Slovak Telekom #reklamná kampaň #mobilný operátor