Orange spúšťa nový komunikačný koncept „čLOVEk“, v centre pozornosti ktorého je človek so všetkými svojimi emóciami, potrebami, túžbami a ktorý vo svojich životných momentoch, či už sú pozitívne alebo negatívne, potrebuje byť so svojimi blízkymi, počuť hlas známeho, vidieť tvár blízkeho človeka, zdieľať svoje emócie.
Čítajte aj Je pre voličov dôležitejší volebný program, bilbordy alebo transparentnosť kampane? Ako pre ktorých, ukázal prieskum„Hlavnou úlohou operátora je ľudí spájať. Orange však svoju rolu chápe ešte v širšom zmysle – spájať blízkych v dôležitých momentoch a pripomínať ľuďom, čo je v živote skutočne dôležité. Inými slovami, prebúdzať to ľudské v každom z nás. Vystihnúť dôležitosť spojenia ľudí, človeka, v momente, keď to najviac potrebuje, keď sa cíti neisto, keď sa cíti byť stratený, keď sa niečoho obáva, ale zároveň aj vtedy, keď sníva, tvorí, miluje a teší sa. Jednoducho, chceme poukázať na to, že spájame to ľudské v nás,“ približuje Tomáš Palovský, Chief of Corporate and Brand Reputation spoločnosti Orange Slovensko.
Príbeh tejto ľudskosti je stredobodom storytellingu kampane:Cieľom nového komunikačného konceptu je osviežiť značku a popri tom pútavo a predovšetkým veľmi zrozumiteľne a jasne komunikovať dôležité posolstvá založené na hodnotách Orangeu. Komunikačný koncept „čLOVEk“ vzišiel víťazne z tendra a odštartoval tak spoluprácu Orangeu s reklamnou agentúrou MADE BY VACULIK.
„Strategicky sme hľadali dlhodobú komunikačnú platformu, s ktorou sa cieľová skupina vie stotožniť a je pre ňu emočne relevantná. Strategicko-kreatívny proces nás nakoniec priviedol k základnej hodnote – k ľudskosti. Kľúčovými ingredienciami sú autentickosť a úprimnosť komunikácie,“ vysvetľuje Alexandra Martináková, Strategy director agentúry MADE BY VACULIK.
Čítajte aj Chcel by som posilniť imidž Markízy ako špičkovej rodinnej televízie, hovorí nový šéf„Jedno jediné slovo, v ktorom je všetko – človek. Keď sme ho objavili, cítili sme, že máme odpoveď na neľahké zadanie. Sme len ľudia a v tom je naša dokonalosť. Je ľudské mať strach a je ľudské mať pochybnosti. Novú platformu sme nastavili tak, aby fungovala dlhodobo a v každej novej kampani prinášala príbehy ľudskosti,” dopĺňa Milan Bielik, Chief Creative Officer, MADE BY VACULIK.
Kampaň vznikla v produkcii Hitchhiker Films v réžii Pepeho Ehrenbergera.