Operátor O2 odprezentoval výsledky firmy za prvý polrok tohto roka. Počet aktívnych SIM kariet mu medziročne vzrástol na vyše 2,36 milióna, počet zákazníkov s pravidelnou mesačnou platbou tvoril takmer 1,7 milióna. Vnútorná štruktúra O2 prešla na agilný spôsob riadenia s cieľom zefektívnenia procesov s pozitívnym dopadom na zákaznícku skúsenosť.
Z pohľadu dosiahnutých výsledkov vykázala skupina O2, ktorú tvoria spoločnosti O2 Slovakia a O2 Business Services, polročné výnosy vo výške 168 miliónov eur. Pokračujúca nepriaznivá situácia na trhu vyplývajúca z inflácie a vplyvu zvýšených cien energií sa prejavili v medziročnom poklese zisku v druhom štvrťroku o 4,5 % pred úrokmi, zdanením a odpismi (EBITDA).
„V O2 sme sa v druhom štvrťroku spolu s kolegami sústredili na migráciu zákazníkov s fakturovanými službami na úplne nové portfólio nášho obľúbeného O2 Paušálu. Okrem toho sa nám opäť podarilo narásť v počte zákazníkov o vyše 2 % a potvrdiť tak pozíciu dvojky na mobilnom trhu. K tomu prispela naša spolupráca s najväčšou streamingovou službou Netflix, ako aj intenzívny rozvoj 5G siete, ktorou sme koncom júna pokrývali už viac ako polovicu ľudí na Slovensku.“ uviedol Igor Tóth, generálny riaditeľ O2.
Zmeny v produktovom portfóliu
Po predstavení nového O2 Paušálu v úvode roka, predstavilo O2 aj v druhom štvrťroku služby O2 Dátovka a Svet bez hraníc. O2 Dátovku môžu zákazníci využívať na pripojenie k internetu v tablete, notebooku, či prenosnom routeri. Svet bez hraníc k O2 Paušálom zvýhodňuje volania, SMS správy a dáta v zóne mimo krajín EÚ. Pre zákazníkov tiež prinieslo novú, modernú platformu pre obľúbenú službu sledovania televízie O2 TV.