Čínska aplikácia pre zdieľanie krátkych videí Tiktok bude nanovo ponúkať možnosť poslať len textovú správu. Spoločnosť to oznámila na svojom webe. Svojím rozhodnutím tak vyostrí konkurenciu medzi veľkými sociálnymi sieťami, uviedla dnes BBC.
TikTok spresnil, že nová funkcia dáva používateľom „ďalší spôsob, ako sa vyjadriť“. Začiatkom tohto mesiaca TikTok spustil novú službu streamovania hudby, ktorá má konkurovať platformám ako Apple Music a Spotify.
Čítajte aj Legendárne logo Twitteru je minulosťou. Modrý vtáčik zmizol, nahradilo ho písmeno XPoužívatelia TikToku budú mať teraz v aplikácii tri možnosti – budú si môcť vybrať medzi zverejnením fotografie, videa alebo textu. Svoje príspevky môžu upraviť pridaním zvuku, polohy alebo pomocou funkcie duet, ktorá používateľom umožňuje vzájomne reagovať na obsah. V prípade videa sa to pôvodné a reakcie naň zvyčajne zobrazujú vedľa seba na obrazovke.
„Vďaka týmto funkciám budú vaše textové príspevky rovnako dynamické a interaktívne ako akékoľvek video alebo fotografie,“ uviedol prevádzkovateľ siete.
TikTok, ktorý vlastní čínska spoločnosť ByteDance, nedávno spustil v Brazílii a v Indonézii novú službu pre streamovanie hudby TikTok Music. Minulý týždeň spoločnosť spustila aj jej testovaciu verziu v Singapure, Mexiku a v Austrálii. Táto služba používateľom umožní „počúvať, zdieľať a sťahovať hudbu, ktorú objavili na TikToku, a tiež zdieľať svoje obľúbené skladby a umelcov s komunitou“ na tejto sociálnej sieti, uviedol hovorca spoločnosti.
Vybraní používatelia po celom svete testujú ďalšie funkcie platformy, napríklad zobrazovanie obsahu na šírku obrazovky.
Čítajte aj Česká televízia chce obnoviť archívnu ČT3. RTVS návrat Trojky neplánuje, chce spravodajské rádioV roku 2021 sa TikTok stal najobľúbenejšou webovou adresou na svete. Mal viac návštev ako americký vyhľadávací gigant Google. V tom istom roku platforma uviedla, že má celosvetovo viac ako miliardu aktívnych používateľov.
V posledných týždňoch sa vyostrilo súperenie medzi konkurenčnými firmami v oblasti sociálnych médií. Americká spoločnosť Meta Platforms na začiatku tohto mesiaca spustila sociálnu sieť Threads, nového rivala siete Twitter. Tá v nedeľu oznámila takzvaný rebranding, teda zmenu identity značky.
Dva týždne po spustení mala sieť Threads podľa niektorých odhadov okolo 150 miliónov používateľov. Vstavané prepojenie s platformou Instagram jej automaticky poskytuje prístup k dvom miliardám potenciálnych používateľov. Sieť Twitter má okolo 350 miliónov používateľov.