Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markizácky seriál sa teší z prvého rekordu sezóny! Čo sa stalo s Mamou na prenájom?

Vyzerá to tak, že diváci sa začínajú skôr vracať do obývačiek, rýchlejšie skracujúcejšie sa dni a skôr prichádzajúca tma robí svoje.

05.10.2023 06:00
mama na prenájom, Foto:
Mama na prenájom má na konte prvý rekord druhej série.
debata

Minulý štvrtok potešil Markízu, keď jej podvečerný seriál sa konečne prehupol cez 5% hranicu sledovanosti. Doteraz sa Mama na prenájom stabilne pohybovala pod touto hranicou. Mama na prenájom si vo štvrtok pripísala v rámci aktuálnej 2. série vôbec najvyšší rating 5,1% a rovnako aj najlepší trhový podiel 29,1% v cieľovej skupine 12 – 54.

Ganz House Čítajte aj Bratislavská Eurovea dostane ďalšie rozšírenie: Nová budova ohúri unikátnym dizajnom

Spomínanú epizódu si vo štvrtok vychutnalo skvelých 331-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok v rámci tejto sezóny. V čase vysielania mala mala Mama na prenájom dosah až na 409-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Lioness, sadlana, kidman, Čítajte aj Október na SkyShowtime: Zabudnite na Kardashianky, prichádza iná rodina a akčný seriálový megahit

Štvrtková dvanásta premiérová epizóda 3. série Dunaja v tejto komerčnej cieľovej skupine zvíťazila s ratingom 7,3% a trhovým podielom 26,6%. Nemocnica na Jojke v rovnakej cieľovej skupine odvysielala premiérovú epizódu s podielom na trhu iba 18,8% a zábavná šou Hit roka na Jednotke RTVS zaznamenala podiel na trhu iba 9,6%.

Facebook Čítajte aj Koniec Facebooku zadarmo? Meta plánuje spoplatniť verziu bez reklamy, mohla by stáť až 13 eur mesačne

Celkovo Dunaj pritiahol k obrazovkám 475-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v tejto univerzálnej cieľovej skupine išlo o absolútne najsledovanejší program dňa. V čase vysielania včera Dunaj zasiahol až 586-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

O2 Čítajte aj Nepríjemné správy pre zákazníkov tohto operátora: Ruší ďalšie zľavy v priebehu niekoľkých týždňov

Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma. Osemnásta epizóda 15. série zaznamenala rastúci rating 3,9% a doposiaľ tretí najvyšší trhový podiel 24,8% v cieľovej skupine 12–54. Túto epizódu si nenechalo ujsť 237-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a aspoň tri minúty ho sledovalo 373-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #seriál Mama na prenájom #seriál Dunaj k vašim službám