Najsledovanejším programom sa v sobotu stalo žrebovanie očkovacej prémie Byť zdravý je výhra, ktoré si nenechalo ujsť 654-tisíc divákov pri trhovom podiele až 29,5 % v cieľovej skupine 12+.
Čítajte aj Toto zabolelo! Pán profesor skopnutý na svoje minimá, Sestričky naďalej doleŽrebovanie očkovacej prémie si udržiava pozíciu lídra a medzitýždenne zaznamenalo nárast až o 60-tisíc divákov. V silnej konkurencii sobotného hlavného večerného vysielacieho času obhájilo pozíciu najsledovanejšieho programu dňa, vrátane hlavných spravodajských relácií všetkých televízií. Relácia dominovala aj v komerčnej cieľovej skupine s trhovým podielom až 24,1%. Množstvo divákov ju opäť sledovalo aj na webe, kde dosiahla 46 464 pozretí.
Čítajte aj Temný hrdina sa vracia do Gotham City. Pozrite si trailer!Pre porovnanie, prvé vydanie žrebovania očkovacej lotérie, ktoré sa vysielalo v sobotu, 9. októbra, sledovalo 596-tisíc divákov pri trhovom podiele 26,7% v cieľovej skupine 12+. Bola to prvá väčšia strata diváckej základne. Po týždni sa ukázalo, že Slováci si opäť našli cestu k tomuto formátu a program začal opäť rásť a približovať sa k číslam, ktoré pravidelne dosahoval počas nedeľných priamych prenosov.