Najsledovanejším programom sa v sobotu stalo žrebovanie očkovacej prémie Byť zdravý je výhra, ktoré si nenechalo ujsť 654-tisíc divákov pri trhovom podiele až 29,5 % v cieľovej skupine 12+.

Žrebovanie očkovacej prémie si udržiava pozíciu lídra a medzitýždenne zaznamenalo nárast až o 60-tisíc divákov. V silnej konkurencii sobotného hlavného večerného vysielacieho času obhájilo pozíciu najsledovanejšieho programu dňa, vrátane hlavných spravodajských relácií všetkých televízií. Relácia dominovala aj v komerčnej cieľovej skupine s trhovým podielom až 24,1%. Množstvo divákov ju opäť sledovalo aj na webe, kde dosiahla 46 464 pozretí.

Pre porovnanie, prvé vydanie žrebovania očkovacej lotérie, ktoré sa vysielalo v sobotu, 9. októbra, sledovalo 596-tisíc divákov pri trhovom podiele 26,7% v cieľovej skupine 12+. Bola to prvá väčšia strata diváckej základne. Po týždni sa ukázalo, že Slováci si opäť našli cestu k tomuto formátu a program začal opäť rásť a približovať sa k číslam, ktoré pravidelne dosahoval počas nedeľných priamych prenosov.