Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Ján Koleník, Dara Rolins a Alžbeta Ferencová sa stretli v jednej kampani

Spoločne si užívajú moment so šálkou kávy.

12.03.2023 06:00
Nespresso Foto:
debata
Všetko, všade, naraz Čítajte aj Televízny tip: Oscarový favorit Všetko, všade, naraz na obrazovke už dnes

V nových spotoch kampane Nespresso si šálku kávy užívajú aj hviezdy českej a slovenskej kultúrnej scény. V jednej reklame sa stretávajú Ján Koleník, Dara Rolins, Alžbeta Ferencová alias Zea, Adam Mišík, Daniel Krejčík a Elizabeth Kopecká. V digitálnej kampani zameranej na kreativitu a hravosť predstavujú nový rad kávovarov Vertuo Pop.

Ján Koleník v kampani Nespresso:

„Nová kompaktnejšia rada kávovarov Vertuo Pop je inšpirovaná hravým životným štýlom a sviežimi farbami. Chceme zaujímavo zaujať na domácom trhu a preto prichádzame s lokálnou digitálnou kampaňou, kde využívame inšpiratívnych zástupcov kultúrnej a spoločenskej scény. Veríme, že oslovíme nielen mladú cieľovú skupinu, ale značke Nespresso kampaň umožní rýchlejšie sa udomácniť s novým kávovarom a systémom Vertuo na českom a slovenskom trhu,“ hovorí Andrea Petrová, marketingová manažérka Nespresso.

Dara Rolins v kampani Nespresso:

Celý projekt aj kreatívny koncept kampane vznikol v spolupráci režiséra Marka Jarkovského a marketingového tímu Nespresso. Ako hlavných hrdinov si značka vybrala inšpiratívnych umelcov, ktorí zosobňujú hravosť, originalitu a pestrý životný štýl. Zároveň sú súčasťou aktuálnej umeleckej scény, kreativita je pre nich mottom života a svojimi postojmi a názormi inšpirujú naprieč generáciami, predovšetkým však mladých ľudí.

Alžbeta Ferencová alias Zea, známa zo seriálu Iveta televízie JOJ, v kampani Nespresso:
Svetovou tvárou značky Nespresso je herecká hviezda George Clooney. Jeho poslednú akčnú a vtipnú reklamu s Jeanom Dujardinom, ktorá pokračuje v koncepte „Ako ďaleko ste ochotní zájsť pre šálku kávy Nespresso?“, si môžete pozrieť tu:

Nová kampaň na kávovary Vertuo Pop so slovenskými a českými hviezdami odštartovala v marci na sociálnych sieťach Nespresso (Facebook, Instagram a YouTube), webových stránkach značky a v Nespresso Boutiques v Českej republike a na Slovensku.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #Alžbeta Ferencová #Dara Rolins #Ján Koleník #Nespresso