V nových spotoch kampane Nespresso si šálku kávy užívajú aj hviezdy českej a slovenskej kultúrnej scény. V jednej reklame sa stretávajú Ján Koleník, Dara Rolins, Alžbeta Ferencová alias Zea, Adam Mišík, Daniel Krejčík a Elizabeth Kopecká. V digitálnej kampani zameranej na kreativitu a hravosť predstavujú nový rad kávovarov Vertuo Pop.
Ján Koleník v kampani Nespresso:„Nová kompaktnejšia rada kávovarov Vertuo Pop je inšpirovaná hravým životným štýlom a sviežimi farbami. Chceme zaujímavo zaujať na domácom trhu a preto prichádzame s lokálnou digitálnou kampaňou, kde využívame inšpiratívnych zástupcov kultúrnej a spoločenskej scény. Veríme, že oslovíme nielen mladú cieľovú skupinu, ale značke Nespresso kampaň umožní rýchlejšie sa udomácniť s novým kávovarom a systémom Vertuo na českom a slovenskom trhu,“ hovorí Andrea Petrová, marketingová manažérka Nespresso.
Dara Rolins v kampani Nespresso:Celý projekt aj kreatívny koncept kampane vznikol v spolupráci režiséra Marka Jarkovského a marketingového tímu Nespresso. Ako hlavných hrdinov si značka vybrala inšpiratívnych umelcov, ktorí zosobňujú hravosť, originalitu a pestrý životný štýl. Zároveň sú súčasťou aktuálnej umeleckej scény, kreativita je pre nich mottom života a svojimi postojmi a názormi inšpirujú naprieč generáciami, predovšetkým však mladých ľudí.
Alžbeta Ferencová alias Zea, známa zo seriálu Iveta televízie JOJ, v kampani Nespresso: Svetovou tvárou značky Nespresso je herecká hviezda George Clooney. Jeho poslednú akčnú a vtipnú reklamu s Jeanom Dujardinom, ktorá pokračuje v koncepte „Ako ďaleko ste ochotní zájsť pre šálku kávy Nespresso?“, si môžete pozrieť tu:Nová kampaň na kávovary Vertuo Pop so slovenskými a českými hviezdami odštartovala v marci na sociálnych sieťach Nespresso (Facebook, Instagram a YouTube), webových stránkach značky a v Nespresso Boutiques v Českej republike a na Slovensku.