Už v septembri magazín Rolling Stone upozorňoval, že vďaka TikToku opäť narástla popularita seriálov ako Škaredá Betty, Klinika Grace či Mestečko South Park. Po smrti Matthewa Perryho zase TikTok obletel seriál Priatelia, či už šlo o klasické zverejnené časti alebo o nepodarené zábery.
Namiesto streamovacích služieb mladí ľudia často využívajú TikTok, kde pozerajú celé epizódy rozdelené do 3-minútových videí. Algoritmus TikToku pritom funguje tak, že pokiaľ si dané video pozriete, prípadne mu dáte like, je vysoko pravdepdoobné, že vám ponúkne ďalšie a ďalšie časti. Ľudia sa tak opäť dostávajú aj k starším seriálom, najmä komediálnym, kde sa dajú epizódy logicky rozdeliť a na prvý pohľad pôsobia ako krátke skeče.

Príkladom je práve seriál Škaredá Betty, ktorý je známy aj slovenskému divákovi. 1. augusta seriál zverejnil Netflix a Betty zažila doslova online renesanciu a to práve z dôvodu zdieľania častí seriálu na TikToku.
Google Trends ukazuje, že záujem o sériu sa od augusta do septembra zvýšil o 500 percent a hashtagy súvisiace so seriálom majú dnes na TikToku viac ako 25-miliónov zobrazení. Tento trend si všimli aj streamingové služby, napríklad samotný Netflix zverejnil celú prvú epizódu seriálu Top Boy na TikTok po niekoľkominútových častiach.

Ide zároveň o spôsob, ako obísť pravidlá, ktoré bránia zvrejneniu celých častí na Twitteri alebo YouTube. Takýto spôsob propagácie vo veľkom využívajú aj svetoví, no aj slovenskí či českí podcasteri – niektoré časti podcastov ponúknu ľuďom zdarma na TikToku, súvislé video zverejnia na YouTube, no nezostrihanú verziu alebo bonusové otázky ponúknu predplatiteľom na HeroHero, kde na predplatnom často zarábajú pomerne slušné peniaze.
TikTok má z roka na rok väčšiu silu – uvedomujú si to už nielen influenceri, ale aj marketérí, umelci či ľudia pracujúci vo filmovom biznise.