Relácia Heslo zažíva poriadne turbulentné týždne. Jej vynovená verzia nemala na ružiach ustlané od prvej odvysielanej časti začiatkom januára. Následne prichádzali každý týždeň programové zmeny, až začiatkom februára relácia úplne vypadla z programu. Všetko sa to začalo len po dvoch epizódach, ktoré si v lineárnom vysielaní nenašli divácku oporu.
Čítajte aj Poriadne zmeny v markizáckej megašou: Z novej série nadobro zmizne...Programové šachy s Heslom sa začali v polovici januára, keď sa Heslo malo vytratiť z hlavného vysielacieho času a zosunúť sa do druhého večerného pásma. Na jeho miesto sa po niekoľkých sezónach malo vrátiť Inkognito. Práve pre hádačskú zábavnú reláciu to bola dôležitá zmena, keďže to s ňou nevyzeralo dobre. Jojka plánovala spraviť nelichotivý krok, ktoré by Inkognito degradovalo. Televízia ho chcela presunúť do sobotného podvečerného slotu, v ktorom by sa vysielali premiéry a v pondelok neskôr večer by ponúkala reprízy. Neúspech Hesla však dal Inkognitu druhú šancu zažiariť. Čo napokon nemusí byť pravda, keďže tento pondelok relácia dosiahla 10% podiel na trhu v komerčnej cieľovke, keď bolo zatlačené do kúta nový markizáckou Zradou.
Čítajte aj Slovensko spoznalo meno nového diváckeho megahitu: Pokorený Dunaj, ale aj Čas nádejíZaujímavosťou je, že túto vysielaciu zmenu Jojka odvolala len pár hodín pre samotným vysielaním a rozhodla sa ponechať Heslo v programe počas celého januára. Z programu relácia vypadla až od februára, keď Markíza nasadila už spomínanú Zradu.
Čítajte aj Markíza opäť trafila do čierneho: Zrada je ukážkou toho, že aj slovenský seriál môže vyzerať svetovoUž prvá epizóda naznačila, že nápad s reštartom a nadpriemernou sledovanosťou bude len zbožné prianie. Pri obrazovkách Jojky bolo len 182-tisíc divákov v univerzálnom publiku 12+ a rovnako slabý výkon šou zaznamenala aj v obchodnej cieľovej skupine 13 – 55, kde si pripísala sledovanosť len 3% a podiel na trhu 9,8%. Ďalšia premiérová epizóda Hesla sa ešte viac prepadla v diváckej priazni. V cieľovke 13 – 55 si pripísala podpriemernú iba 2,8% sledovanosť s 9,2% trhovým podielom.Šou si pustilo 177-tisíc divákov.
Jojka sa rozhodla, že Heslo napokon dovysiela všetky svoje nakrútené časti. Nebude to však v televízií, ale premiérové epizódy budú dostupné na streamovacej platforme JOJ Play. Či tam dokáže zaujať dostatočné množstvo divákov, ktoré by televíziu presvedčilo, aby sa pokračovalo v nakrúcaní exkluzívne pre online platformu je otázne.