Skupina Markíza počas minulotýždňovej stredy bodovala v rámci ponuky menších staníc, keď so stanicami Doma, Dajto a Markíza KRIMI obsadila až neuveriteľných 18 priečok v rebríčku TOP 20. Televízia Dajto zároveň dosiahla v cieľovej skupine 12 – 54 celodenný podiel na trhu 6,8% a stala sa tak trojkou na trhu, keď porazila aj verejnoprávnu Jednotku RTVS (share 5,9%).

Reality šou Utajený šéf si v stredu, 29. novembra 2023, opäť získala priazeň divákov televízie Markíza a v cieľovej skupine 12 – 54 sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Zároveň dorovnala svoj doposiaľ najvyšší rating a zaznamenala rekordný trhový podiel.

V tejto komerčnej cieľovej skupine štvrtá premiérová epizóda 3. série slovenskej adaptácie šou po týždni opäť zopakovala svoj doposiaľ najvyšší rating 6,6% a pripísala si rekordný trhový podiel 24,5%. Seriál Duch zaznamenal na Jojke, ktorý smeruje do svojho záveru, podiel na trhu iba 14,4% a film Vraždy na Canal du Midi na Jednotke RTVS ešte nižších 6,7%.
Na to, ako si majiteľ spoločnosti Artmie, ktorá sa zaoberá predajom umeleckých potrieb, Valerián Grass počínal v koži radového brigádnika, bolo zvedavých celkovo 315-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Aspoň na tri minúty si Utajeného šéfa zaplo až 529-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patril status najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa podvečernému rodinnému seriálu Mama na prenájom, ktorého epizódu si vychutnalo celkovo 358-tisíc divákov. Aspoň na tri minúty si ju zaplo 467-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V cieľovej skupine 12 – 54 si pripísal rating 5,3 % a trhový podiel 23,2%.