Programovú ponuku televízie Markíza obohatila túto jeseň úplne nová zábavná šou Možné je všetko!, ktorá je slovenskou adaptáciou pôvodne francúzskeho formátu, ktorý pod názvom Anything Goes distribuuje spoločnosť Banijay Rights.
V novinke sa počas desiatich večerov predstavili populárne osobnosti a obľúbení zabávači v situáciách, v akých ich diváci ešte nevideli. Prostredníctvom rôznych vopred neočakávaných úloh, vtipných hier a náročných výziev sa pod taktovkou moderátora Dana Dangla postarali o neopakovateľné situácie a skvelú atmosféru.
Čítajte aj Čaká ich luxus, ale aj tvrdý režim: Strata kontaktu so svetom bude ich najmenší problém!V sobotu 11. novembra sa šou s divákmi rozlúčila. Stálu zostavu v zložení Adela Vinczeová, Jana Kovalčiková, Zuzana Kubovčíková Šebová, Tomáš Maštalír, Michal Kubovčík a Juraj Kemka doplnil vo finálovej epizóde epizóde manželský herecký pár – Robo Jakab a Anna Jakab Rakovská.
Šou sa stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12–54 opäť najsledovanejším nespravodajským programom dňa so sledovanosťou 6,7 % a trhovým podielom 21,9 %. Konkurenčné programy si pripísali výrazne nižšie podiely na trhu. Film Ježko Sonic zaznamenal na TV Joj trhový podiel 17,2 % a Záhady tela na Jednotke RTVS podiel na trhu 12,2 %.
V cieľovej skupine 12+ dosiahlo finále Možné je všetko! svoj tretí najlepší rating od štartu. Pozrelo si ho 309-tisíc divákov, pričom v čase vysielania mala dosah až na 509-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je tretí najvyšší počet divákov od štartu zábavného programu.
Čítajte aj Definitívne potvrdené: Jojkárska seriálová stálica to má po rokoch zrátané!Televízia nasadila novinku na sobotné večery, počas ktorých sa v obchodnej cieľovej skupine 12–54 stala sa jasným favoritom. V priemere si desať odvysielaných pripísalo podiel na trhu 22,9 %, pričom maximom bolo 25,7 % pri ôsmej epizóde odvysielanej 28. októbra. Konkurenčná zábavná šou Záhady tela si v tejto cieľovej skupine pripísala priemerný podiel na trhu 12,8 %.
Čítajte aj Jojka v roku 2024: Najväčší seriálový reštart. Chystá frontálny útok proti Markíze. Pokorí ju?Jednotka RTVS však so Záhadami tela bodovala v univerzálnej cieľovej skupine 12+, kde si ich v priemere pozrelo 343-tisíc divákov. Možné je všetko! pritiahlo k obrazovkám Markízy v priemere 297-tisíc divákov, pričom maximom bolo 363-tisíc divákov pri už spomenutej ôsmej epizóde, ktorá mala najlepšie čísla aj v mladšom publiku 12–54.
Čítajte aj Seriálový príbeh o Ivete Bartošovej sa uzavrie: Konečne sa našiel predstaviteľ jej...Fanúšikovia Možné je všetko! sa môžu v tomto roku tešiť ešte na špeciálne silvestrovské vydanie šou. „Divákov čaká v posledný deň v roku poriadna dávka nespútanej zábavy, nečakaných situácií a tešiť sa môžu aj na špeciálnych hostí, ktorí ich spolu so stabilnou zostavou hercov a zabávačov zaručene rozosmejú,“ sľubuje televízia. Zábavná šou nebude chýbať na obrazovkách Markízy ani v budúcom roku, kedy bude pokračovať vo svojej druhej sérii.
Zdroj údajov: PMT/KANTAR SLOVAKIA. Dáta sú uvedené v meraní LIVE (v čase vysielania) + VOSDAL (odložená sledovanosť v deň vysielania) + HOSTIA.
- Cieľové skupiny: Obchodná cieľová skupina 12–54 zahŕňa divákov vo veku od 12 do 54 rokov, univerzálna cieľová skupina 12+ širšie publikum divákov starších než 12 rokov.
- Trhový podiel (share %) udáva podiel počtu divákov sledujúcich konkrétnu stanicu z celkového počtu divákov, ktorí sledujú televíziu na všetkých sledovaných staniciach v danom čase.
- Sledovanosť (rating %) udáva podiel divákov z populácie (zo všetkých obyvateľov Slovenska), ktorí v konkrétnom čase sledovali danú reláciu alebo stanicu.
Veľkosť panelu, na ktorom sa merajú údaje, zahŕňa 1200 domácností a 3645 jednotlivcov bez hostí. Ročne sa obmieňa 25 % panelu. Do merania je zaradených min. 140 televíznych staníc.