Šou Možné je všetko! aj so siedmou premiérovou epizódou potvrdila svoj rastúci divácky úspech, v sobotu 21. októbra 2023 sa v cieľovej skupine 12 – 54 stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc, pričom v oboch hlavných cieľových skupinách zaznamenala doposiaľ vôbec najvyšší počet divákov.
Čítajte aj Slováci uvidia seriálový žáner, ktorý u nás chýba: Toto sú drsné a pravdivé príbehyV komerčnej cieľovej skupine 12 – 54 Možné je všetko! zvíťazilo s doposiaľ rekordným ratingom 6,9% a trhovým podielom 22,6%. Medzitýždenne si šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,6 percentuálneho bodu. Konkurenčné programy výrazne zaostali, film Stratené mesto zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 18,4% a súťažná šou Záhady tela na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 13,1%.
Čítajte aj Známa streamovacia služba zvyšuje cenu predplatného o desiatky percentOriginálne zábavné hry plné nečakaných prekvapení si v spoločnosti Markízy užilo taktiež rekordných 316-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala šou dosah až na 478-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Stálu zostavu šou v siedmej epizóde doplnili obľúbená herečka a komička Petra Polnišová a populárny spevák Mário „Kuly“ Kollár.
Čítajte aj Lacný reťazec otvára už trinástu predajňu. Zamestnancov hľadá aj v ďalších mestáchOstatné dva týždne markizácka šou naberá divákov po prvom prepade na prelome mesiacov. Šiesta premiérová epizóda v komerčnej cieľovej skupine šou Možné je všetko! dosiahla rating 6,3% a trhový podiel 23,1%, pričom išlo o vôbec druhý najlepší výsledok od začiatku vysielania.
Čítajte aj Legendárny bratislavský Dunaj mizne pred očami. Pozrite sa, ako bude vyzerať po dokončeníŠou k obrazovkám prilákala 276-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mal zábavný formát dosah až na 493-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Najväčší prepad šou zažila, keď sa vrátila pred dvoma týždňami do vysielania po vynútenej povolebnej pauze. Oproti predchádzajúcim častiam nastal prvý výraznejší odliv divákov. V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla najnovšia časť 5,7% sledovanosť s 20,3% podiel na trhu.