Reality šou Na nože prekonáva jeden rekord za druhým. V cieľovej skupine 12 – 54 sa celosvetovo úspešný formát v stredu 11. októbra 2023 stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto komerčne cieľovej skupine si šiesta premiérová epizóda 2. série Na nože pripísala doposiaľ najvyšší rating 9,4% od februárového štartu šou a rovnako aj najlepší trhový podiel 35,8%. V porovnaní s predchádzajúcim týždňom si tak z hľadiska ratingu polepšila o 1,5 percentuálneho bodu a trhový podiel jej narástol až o 5,9 percentuálneho bodu.

Prokurátorka na Jojke uhrala podiel na trhu iba 12% a 18,5% v rovnakej cieľovej skupine, ako aj film Vraždy na planine (share 7,3% v CS 12 – 54) na Jednotke RTVS. Obzvlášť zabodovala v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 48,4%.

Šéfkuchár Martin Novák vo včerajšej časti navštívil reštauráciu v rodinnom penzióne Turista, ktorý sa nachádza pri Počúvadlianskom jazere neďaleko Banskej Štiavnice. Tentoraz si vzal na pomoc naozaj hviezdnu posilu, keď do podniku zavítal spolu s renomovaným českým šéfkuchárom Zdeňkom Pohlreichom, ktorý bol dlhé roky tvárou rovnakej šou pod názvom Ano, šéfe!

Túto epizódu si vychutnalo celkovo 431-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ absolútne najvyšší počet. Medzitýždenne tak Na nože získalo na svoju stranu ďalších 70-tisíc divákov. V čase vysielania malo dosah až na 600-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Svoj doposiaľ najlepší výkon si vyslúžila aj nasledujúca podnikateľská reality šou Jama levova, ktorá v cieľovej skupine 12 – 54 zaznamenala rekordný rating 3,5% a rovnako aj najvyšší trhový podiel 23,7%.