Reality šou Na nože prekonáva jeden rekord za druhým. V cieľovej skupine 12 – 54 sa celosvetovo úspešný formát v stredu 11. októbra 2023 stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Čítajte aj Markíza má na konte prvý prepadák sezóny. Divákov pri obrazovkách neudrží ani veľký hit vysielaný predtýmV tejto komerčne cieľovej skupine si šiesta premiérová epizóda 2. série Na nože pripísala doposiaľ najvyšší rating 9,4% od februárového štartu šou a rovnako aj najlepší trhový podiel 35,8%. V porovnaní s predchádzajúcim týždňom si tak z hľadiska ratingu polepšila o 1,5 percentuálneho bodu a trhový podiel jej narástol až o 5,9 percentuálneho bodu.
Čítajte aj Slovenská kultúra môže dostať ranu istoty. Bývalá hviezda Markízy a dezinformátorka mieri na čelo ministerstvaProkurátorka na Jojke uhrala podiel na trhu iba 12% a 18,5% v rovnakej cieľovej skupine, ako aj film Vraždy na planine (share 7,3% v CS 12 – 54) na Jednotke RTVS. Obzvlášť zabodovala v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 48,4%.
Čítajte aj Blaha sľubuje bojkot štandardných médií: Karma ich dostihne, teší sa známy dezinformačný webŠéfkuchár Martin Novák vo včerajšej časti navštívil reštauráciu v rodinnom penzióne Turista, ktorý sa nachádza pri Počúvadlianskom jazere neďaleko Banskej Štiavnice. Tentoraz si vzal na pomoc naozaj hviezdnu posilu, keď do podniku zavítal spolu s renomovaným českým šéfkuchárom Zdeňkom Pohlreichom, ktorý bol dlhé roky tvárou rovnakej šou pod názvom Ano, šéfe!
Čítajte viac Veľká jesenná seriálová premiéra Jojky je tu: Toto vtrhne do slovenských obývačiekTúto epizódu si vychutnalo celkovo 431-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ absolútne najvyšší počet. Medzitýždenne tak Na nože získalo na svoju stranu ďalších 70-tisíc divákov. V čase vysielania malo dosah až na 600-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Svoj doposiaľ najlepší výkon si vyslúžila aj nasledujúca podnikateľská reality šou Jama levova, ktorá v cieľovej skupine 12 – 54 zaznamenala rekordný rating 3,5% a rovnako aj najvyšší trhový podiel 23,7%.