Pravý boj o diváka sa začal uplynulú nedeľu, keď RTVS odštartovala tretiu sériu Pečie celé Slovensko a plnohodnotne sa doplnila televízna ponuka na konci týždňa. Do stretu sa dostal jojkársky Česko Slovensko má talent, Markíza ponúka divákom vyraďovací Duel Farmy. Silné formáty a obmedzený počet divákov sú pre televízie veľkým strašiakom, keď sa cieľová skupina ešte viac rozdelí a žiadna zo staníc nemusí uhrať jednoznačné víťazstvo. A opäť sa to stalo.

Minulú jeseň nastala na vlas rovnaká situácia, keď Talent a pečenie bojovali s Tvárou. Vtedy Markíza utrpela porážku a napokon sa ukázalo, že pečenie bola jednotkou v tesnom závese s Talentom.
V nedeľu odštartovala na obrazovkách RTVS premiérová 3. séria divácky obľúbenej šou Pečie celé Slovensko. Prvú epizódu sledovalo v silnej konkurencii 380-tisíc divákov pri trhovom podiele 20,5% v cieľovej skupine 12+ a relácia bola v danom čase jednotkou v sledovanosti v tejto cieľovej skupine.

V sobotu večer oslovila Jednotka divákov premiérovou epizódou šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť 343-tisíc divákov pri trhovom podiele 19,2% v univerzálnej cieľovej a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
V piatok sledovalo premiéru vedomostnej šou Čo ja viem na Jednotke 360-tisíc divákov pri trhovom podiele 20,6% v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Problémom tretej série Pečie celé Slovensko je medziročná strata divákov. Druhú sériu sledovalo minulú jeseň v priemere 493-tisíc divákov, viac ako pol milióna divákov mali okrem okrem finále ešte dve epizódy. Prvá séria mala ešte vyššiu sledovanosť, viac ako pol milióna divákov mali všetky epizódy okrem jednej. V priemere si desať súťažných epizód pozrelo 539-tisíc divákov.
Pečenie nielenže po prvýkrát v histórii kleslo pod 400-tisícovú hranicu a medziročne šou pokles osciloval medzi 100 – 130-tisícmi divákov.