Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Víkendu kraľuje táto šou: Má na konte nový divácky rekord. Pozor! Teraz príde zmena

Ďalšia epizóda zábavnej šou Možné je všetko! si pripísala v sobotu divácky rekord.

29.09.2023 06:00
možné je všetko, Foto:
Možné je všetko! sa prehuplo cez 300-tisícovú hranicu veľkosti publika.
debata

Zábavná šou Možné je všetko! aj so štvrtou premiérovou epizódou potvrdila svoj divácky úspech, v sobotu 23. septembra 2023 sa v cieľovej skupine 12 – 54 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc, pričom zaznamenala doposiaľ vôbec najvyšší počet divákov.

Action Čítajte aj Reťazec, ktorý pobláznil celé Slovensko, otvára ďalšiu predajňu. Tešiť sa môžu zákazníci v Prešovskom kraji

V tejto komerčnej cieľovej skupine Možné je všetko! zvíťazilo s rekordným ratingom 6,7% a trhovým podielom 23%. Medzitýždenne si tak čoraz obľúbenejšia šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,8 percentu­álneho bodu a podiel na trhu jej narástol o 0,3 percentu­álneho bodu. Film Prezidentka zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 18,2% a súťažná šou Záhady tela na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 11,1%.

money heist, papierový doma, la casa de papel, berlín, Čítajte aj Najlepší španielsky seriál na Netflixe sa dočká pokračovania: Vráti sa aj vyšinutý hrdina

Originálne zábavné hry plné nečakaných prekvapení si v spoločnosti Markízy užilo taktiež rekordných 300-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala šou dosah až na 518-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Stálu zostavu šou v štvrtej epizóde doplnili obľúbená herečka Sarah Arató a multitalentovaný hudobník a komik Marián Čekovský.

Cinema City, VIP, megaplex Čítajte aj Luxus a nadštandardné služby. Takto vyzerá prvé VIP kino na Slovensku

Šou Záhady tela na Jednotke si nenechalo ujsť 315-tisíc divákov pri trhovom podiele 16,8 % v univerzálnej cieľovej skupine. Záujmu divákov sa tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 269-tisíc divákov pri trhovom podiele 16,6% v cieľovej skupine 12+.

COOP, samoobslužná predajňa Čítajte aj V Česku rastú automatické predajne ako huby po daždi. Slovensko nad nimi zatiaľ neuvažuje

V piatok sledovalo premiéru vedomostnej šou Čo ja viem na Jednotke 364-tisíc divákov pri trhovom podiele až 21,7% v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Uspela aj v cieľovej skupine 12 – 54, v ktorej dosiahla podiel na trhu 17,6% a v danom čase bola lídrom.

Túto sobotu sa zábavychtiví diváci nedočkajú premiérovej epizódy, prednosť dostane volebné štúdio.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #šou Čo ja viem #šou Možné je všetko