
Piata epizóda nevystrelila nahor, ani sa neprepadla. Markíza trafila cieľovú skupine v lineárnom vysielaní, avšak stále sa pohybuje v šedých priemeroch. Táto časť v cieľovke 12 – 54 získala 4,4% sledovanosť s 17,5% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo 233-tisíc divákov. Cez Veľkú noc dostane šou vynútenú prestávku vo vysielaní. Pôjde však iba o týždennú pauzu, po sviatkoch sa Ruža pre nevestu vráti.

Tretia epizóda vysielaná má na konte najslabší výkon. V cieľovke 12 – 54 táto časť dosiahla iba 4,3% s 16,1% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo 226-tisíc divákov.
Druhá epizóda z minulého piatka v cieľovej skupine 12 – 54 uhrala 4,5% sledovanosť s 16,4% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo 230-tisíc divákov.

Prvá epizóda Ruže pre nevestu zaskočila vlažným výkonom. V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla iba 4,7% sledovanosť s 16,6% trhovým podielom. Celkovo pri obrazovkách bolo iba 247-tisíc divákov.
V piatok sledovalo premiérovú epizódu súťažno-zábavnej šou Milujem Slovensko na Jednotke 399-tisíc divákov pri trhovom podiele 22,7% v cieľovej skupine 12+. Relácia bola v danom čase lídrom na trhu a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Darilo sa jej aj v cieľovej skupine 12–54, kde bola taktiež lídrom a dosiahla trhový podiel až 21,4%. Divákov zaujala aj premiérová epizóda obľúbenej cestovateľskej relácie Cestou necestou, ktorú si neskôr večer nenechalo ujsť 206-tisíc divákov pri trhovom podiele 14,4% a v danom čase bola taktiež trhovým lídrom.
