Obľúbená pekárska šou Pečie celé Slovensko sa vracia na obrazovky RTVS v netradičnom čase. Kým prípravy tretej série sú v plnom prúde, RTVS má pre divákov pripravené veľkonočné prekvapenie. Počas veľkonočných sviatkov ponúkne divákom v premiére špeciálnu veľkonočnú epizódu, v ktorej budú spoločne súťažiť finalisti z oboch odvysielaných sérií. Veľkonočný špeciál šou Pečie celé Slovensko uvidia diváci na veľkonočnú nedeľu o 20:30 na Jednotke.
Čítajte aj Na Slovensko vstúpil nový hráč s elektronikou, do konca roka otvorí viacero predajníNa Veľkú noc do pekárskeho stanu zavítajú známe pekárske tváre a svoje pekárske zručnosti si zmerajú finalisti z oboch sérií obľúbenej šou Pečie celé Slovensko. Zástery na seba opäť oblečú Katarína Novotová a Alena Sabolová z prvej série, Lenka Lukačovičová a Ďoďo Lukáč z druhej série a víťazi, majstri pekári Lucia Gyenesová a Miňo Macuľa. O titul veľkonočného majstra pekára zabojujú v dvoch pekárskych výzvach – technickej a kreatívnej. V technickej výzve sa súťažiaci potrápia s prípravou tradičného anglického veľkonočného pečiva. V kreatívnej výzve ukážu svoje nápady a originalitu pri príprave veľkonočného barančeka.
Čítajte aj Z množstva streamovacích služieb sme frustrovaní. Niečo zaujímavé na sledovanie musíme hľadať pridlhoNastane mimoriadne zaujímavá situácia, keď RTVS môže na seba strhnúť všetku pozornosť publika. V jeden večer sa proti sebe postaví Pečie celé Slovensko, Markíza nasadí ďalšie kolo Let's Dance a Jojka premiérovú epizódu Einsteina. Veľkonočná nedeľa sa stane najatraktívnejším televíznym dňom celých sviatkov jari. Markíza s Jojkou sa majú čoho obávať a ich programy nemusia naplno zažiariť. Aj druhá séria Pečie celé Slovensko vysielaná počas minuloročnej jesene potvrdila status obrovského diváckeho hitu.
Čítajte aj Veľká noc na Jojke: Reprízy, sem-tam klasiky, večer nejaké premiéryDruhú sériu odštartovala Jednotka RTVS 2. októbra. Pekárska šou si v tejto sezóne zopakovala minuloročný úspech a pripísala si status najsledovanejšej jesennej šou, hoci jej sledovanosť voči mimoriadne úspešnej prvej sérii mierne klesla. Priemerne si každú z jedenástich súťažných epizód pozrelo 493-tisíc divákov v univerzálnom publiku, viac ako pol milióna divákov mali okrem okrem finále ešte dve epizódy. V obchodnej cieľovej skupine 12 – 54 si pripísala priemernú sledovanosť 7,4% a podiel na trhu 20,7%.
Čítajte aj Veľká noc na Markíze: Stopka pre ženícha, premiéra novej evitovky, ale aj Let's DanceFinálovú epizódu, ktorá sa niesla v svadobnej atmosfére, sledovalo rekordných 613-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je najviac z obidvoch sérií „pečenia“.
Prvenstvo si finále pripísalo aj v komerčnej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov, kde skončilo ako celkovo najsledovanejší program dňa rovnako s rekordným ratingom 10,1% a podielom na trhu 27,2%. Šou tak vo finále prvýkrát pokorila ratingovú desiatku.