
V oboch hlavných cieľových skupinách sa celosvetovo úspešný formát v stredu 8. marca 2023 stal prvou diváckou voľbou v čase po 20:30 a opäť tak porazil konkurenčný seriál Hranica.
V cieľovej skupine 12 – 54 sa piata epizóda Na nože stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, keď si pripísala doposiaľ druhý najvyšší rating 7,7% a nadpriemerný trhový podiel 25,1%.

Hranica na Jojke v rovnakej cieľovej skupine zaostala s podielom na trhu iba 17,1% v cieľovej skupine 12 – 54. Obľúbená šou obzvlášť zabodovala v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 39,5%.
Premiérovú epizódu o reštaurácii Záhrada v Nitre si vychutnalo 364-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ druhý najlepší výsledok. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 534-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Podvečerný seriálový hit Mama na prenájom si v stredu v cieľovej skupine 12 – 54 pripísal rating 6,8% a trhový podiel 26,4%. Stredajšiu epizódu si vychutnalo rovných 400-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla až 513-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Mama na prenájom sa tak za stredu divácky najúspešnejším seriálom na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách.