Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, si získava čoraz viac divákov. V oboch hlavných cieľových skupinách sa formát stal prvou diváckou voľbou v čase po 20:30, počas minulotýždňovej stredy, a suverénne tak porazil konkurenčný seriál Hranica na Jojke.
V cieľovej skupine 12 – 54 sa tretia epizóda Na nože stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, keď si pripísala doposiaľ najvyšší rating 7,3% a rovnako aj najlepší trhový podiel 25,6%.
Čítajte aj Ďalší útok na politickú reláciu: Markíza hovorí o organizovanom pokuse manipulovania hlasovaniaMedzitýždenne si šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,5 percentuálneho bodu a trhový podiel jej stúpol o 1,8 percentuálneho bodu. Konkurenčný seriál Hranica na Jojke v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 13,1%.
Premiérovú epizódu o reštaurácii Zlatý mlyn v obci Ludanice si vychutnalo doposiaľ rekordných 346-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v porovnaní s predchádzajúcim týždňom tak získala na svoju stranu ďalších 27-tisíc divákov. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 493-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).