Markíza si musela vydýchnuť, že z jej vysielania odišla jej najnovšia šou Lego Masters. Finálová štvrtá epizóda zaklincovala neúspech tejto relácie na Slovensku. Poslednú časť sledovalo už iba 67-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke 12 – 54 spomínaná epizóda dosiahla katastrofálnu 1,7% sledovanosť s trhovým podielom 9,9%. Lego Masters potvrdilo status najväčšieho prepadáku Markízy v rámci televíznej sezóny 2021/2022.
Čítajte aj Bude to stačiť na vysokú sledovanosť? Toto je letné lákadlo na divákov od JojkyAko sa „darilo“ ostatným epizódam?
V komerčnej cieľovke 12 – 54 tretia epizóda Lego Masters „uhrala“ iba 2,2% sledovanosť s trhovým podielom 12,8%, v rovnakej skupine pri obrazovkách sedelo 65-tisíc divákov. Táto epizóda bola vysielaná už v nedeľu dopoludnia.
Čítajte aj Chcete divákov? Zavolajte Noru! Do šou Bez servítky priniesla rekordPrvú časť mala v komerčnej cieľovke 12 – 54 3,6% rating s trhovým podielom 11,5%. Pri obrazovkách sedelo iba 161-tisíc divákov. „Výkon“ druhého vydania Lego Masters v cieľovke 12 – 54 bola na úrovni iba 2,3% sledovanosti s trhovým podielom 8,1%. Pri obrazovkách sedelo 94-tisíc divákov.