Žrebovanie očkovacej prémie Byť zdravý je výhra prilákalo v nedeľu 12. septembra k televíznym obrazovkám Jednotky 746-tisíc divákov pri trhovom podiele 34,1 % v cieľovej skupine 12+. Na webe dosiahla relácia 59 429 pozretí. Relácia bola opäť najsledovanejším programom dňa. Relácia tak prišla medzitýždenne o približne 60-tísíc divákov.
Čítajte aj Markíza vrátila na obrazovky seriálový hit: Úvodná časť zvalcovala všetko, čo jej stálo v cesteV piatok si druhú časť 10. série súťažno-zábavnej šou Milujem Slovensko nenechalo ujsť 343-tisíc divákov pri trhovom podiele 18,2% v cieľovej skupine 12+. V sobotu lákala Jednotka divákov šou Záhady tela, ktorú sledovalo 229-tisíc divákov pri trhovom podiele 11,8% v univerzálnej cieľovej skupine.
Po letnej prestávke nasledovala premiérová časť satirického seriálu Pumpa, ktorú si pozrelo 191-tisíc divákov pri trhovom podiele 10,2% a talkšou Petra Marcina Neskoro večer si nenechalo ujsť 205-tisíc divákov pri trhovom podiele 14,4% v cieľovej skupine 12+. Pumpe nevyšiel návrat na obrazovky, dosiahla svoje najnižšie výsledky vôbec.
Čítajte aj Čo skôr pozerať? September na Netflixe prinesie návrat top seriálovRTVS monitoruje v špeciálnom vysielaní celú návštevu Svätého Otca na Slovensku. V nedeľu jeho príchod sledovalo na Jednotke 243-tisíc divákov pri trhovom podiele 19,5% v cieľovej skupine 12+.