Nová sezóna Superstar sa narýchlo presúvala, ani samotná Markíza netušila, že s príchodom očkovacej lotérie na RTVS, bude musieť sklopiť zrak a prísť s plánom B. Stabilne sa ťažiskové šou vysielali počas nedeľných večerov, verejnoprávna televízia pôvodné plány veľmi rýchlo zhatila. Masívny divácky záujem o žrebovanie finančných odmien prinútili trhové lídra konať. Nemohol dopustiť, aby nová séria speváckej šou pohorela. Zvlášť po megaúspešnej sezóne z roku 2020. Riešenie sa našlo.
Čítajte aj Pripravte sa na príchod televízneho giganta! V roku 2022 na Slovensko príde...O to viac Markíza overenému formátu verilo, že dokonca sa zmenilo vysielanie. Superstar sa na Markíze dlhoročne vysielala v rámci jarnej sezóny. Tento rok priniesol aj v tomto smere zmenu a talentová šou si vyskúša jesennú sezónu. No zdá sa, že jarné vysielanie spojené s nepriaznivým počasím a teda publikom priklincovaným pred televízormi, viac Superstar svedčalo. Pred rokom sa k tomu pridala pandémia a šou vstala z popola a prinášala rekordnú sledovanosť.
Čítajte rozhovor Obľúbené Sestričky hlásia návrat! Budem Emou, kým to bude možné, hovorí SvarinskáZdá sa, že pri dokopy zišli dva problémy. Samotný presun na jeseň a ešte aj náhla zmena vysielacieho slotu. Mnohým možno aj ušla informácia o novom umiestnení šou, ale v prospech nehrá ani stále priaznivé počasie. Diváci trávia začiatok víkendu inak, ako sledovaním televízie. A to sa odrazilo aj na výsledku úvodnej epizódy Superstar.
Markíza síce uhrala víťazstvo, no spevácka šou zinkasovala najnižšie hodnoty sledovanosti za celú svoju históriu. Je však zrejmé, že čísla pôjdu nahor postupne, s nástupom pravého jesenného počasia. SuperStar v piatkový večer zvíťazila s ratingom 7,2% a trhovým podielom 24,8% v cieľovej skupine 12 – 54. Konkurenčné programy v rovnakej cieľovej skupine zaostali, film Leví kráľ zaznamenal na Jojke trhový podiel 15,2% a šou Milujem Slovensko na Jednotke RTVS podiel na trhu 14,8%.
Čítajte aj Recenzia: Začiatok novej éry hrdinov? Veruže nie! Tento film zabíja totálnou predvídateľnosťouÚvodné hľadanie novej česko-slovenskej SuperStar si nenechalo ujsť celkovo 386-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Stačí si len spomenúť na minuloročnú sériu. Vtedy boli výsledky aj o 250-tisíc divákov lepšie a šou lámala jeden rekord za druhým.