Osem epizód doslova valcovalo. Markíza nasadila svadobnú šou do piatkového vysielacieho slotu, v ktorom už diváci boli zvyknutí, že sa tu, na jeseň, vysielal farmársky Duel.

Publikum tak už bolo nastavené na piatok plný „reality šou“. Televízii sa naplno podarilo nadviazať na tento zvyk. V kombinácii s dopadmi pandémie a zákazu vychádzania, diváci venovali svoj čas sledovaniu televíznych programov aj na začiatku víkendov.
Pravidelne sa sledovanosť v komerčnej cieľovke 12 – 54 pohybovala okolo 10% a pol miliónovej hranice veľkosti celkového publika.

Rozlúčka s druhou sériou šou Svadba na prvý pohľad len potvrdila obrovský divácky záujem. Finále série sa udržalo sa nad hranicou 500-tisíc divákov. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla záverečná ôsma epizóda nadpriemerný rating 9,3% a vysoký trhový podiel 26,6%. Vyvrcholenie výnimočného sociálneho experimentu pritiahlo k obrazovkám 504-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v tejto univerzálnej cieľovej skupine išlo o celkovo najsledovanejší program dňa.