„Posledná epizóda sa v nedeľu stala celkovo najsledovanejším programom dňa, keď k televíznym obrazovkám Jednotky prilákala až 515-tisíc divákov. Čas nádejí sa môže pochváliť historicky najlepším štartom z pôvodných seriálov RTVS (532-tisíc divákov) a celkovo ide o druhý najúspešnejší pôvodný seriál RTVS s priemernou sledovanosťou až 513-tisíc divákov,“ potvrdil úspešnosť seriálu Filip Púchovský, PR manažér RTVS.

Čas nádejí ako jediný zo seriálov z dielne RTVS pritiahol pri premiére k obrazovkám viac ako pol milióna divákov a aj pri všetkých ďalších epizódach sa udržal nad touto hranicou. Nadštandardné výkony v rámci Jednotky dosahoval aj v obchodnej cieľovej skupine 13–55 (skupina mladších divákov vo veku 13 až 55 rokov), kde si pripísal priemernú sledovanosť 7,3 % a podiel na trhu 20,2 %.

Siedmu epizódu sledovalo 513-tisíc divákov pri trhovom podiele až 24,3% v cieľovej skupine 12+. Šiestu epizódu si pozrelo 517-tisíc divákov pri trhovom podiele až 24,3% v cieľovej skupine 12+ a seriál bol lídrom aj v cieľovej skupine 13 – 55 s trhovým podielom 21%.
Piatu epizódu pôvodného 8-dielneho historického seriálu Čas nádejí. V prime-time si ju pozrelo 501-tisíc divákov pri trhovom podiele 23,2% v cieľovej skupine 12+ a seriál bol lídrom aj v cieľovej skupine 13 – 55 s trhovým podielom 20,2% a 7,5% sledovanosťou.
Štvrtú epizódu si pozrelo až 513-tisíc divákov pri trhovom podiele 24,3% v cieľovej skupine 12+. Relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Tretia časť v cieľovej skupine 13 – 55 získala 6,7% sledovanosť s 18,9% trhovým podielom. Celkovo pri obrazovkách sedelo 508-tisíc divákov.
Druhú epizódu si pozrelo až 507-tisíc divákov pri trhovom podiele 23% v cieľovej skupine 12+ a seriál bol lídrom aj v cieľovej skupine 13 – 55 s trhovým podielom 19,4% a 7,1% sledovanosťou. Prvú epizódu si pozrelo až 532-tisíc divákov pri trhovom podiele 24% v univerzálnej cieľovej skupine 12+ a seriál bol lídrom aj v komerčnej cieľovej skupine 13 – 55 s 8% sledovanosťou a trhovým podielom na úrovni 20,5%.